6/16/2012

The Journey to Success - mijn eindserie voor kubv!


Misschien is het jullie niet ontgaan: de laatste tijd ben ik druk bezig geweest op mijn fotoblog  Memorable Thoughts. Dit komt omdat ik in deze periode van kunst beeldende vorming de module Fotografie heb gehad! Hierdoor kreeg ik veel inspiratie voor foto's en zo ging het ook weer een stukje beter met mijn 100 Snapshots project.



Het doel van dit fotografieproject was om aan het eind van de periode een eindserie te maken met jezelf in de hoofdrol. Voor mij was dit gelukkig niet heel moeilijk omdat ik al aardig wat ervaring heb met zelfportretten maken, en natuurlijk heb ik mijn handige hulpjes het statief en de afstandsbediening nog! Ik wilde al erg lang een serie maken in het graanveld vlak bij mijn huis, maar het kwam er steeds niet van omdat ik niet durfde of omdat het weer slecht was: kortom, ik stelde het steeds uit. Maar vorige week zondag kwam het er dan toch van en maakte ik foto's met mijn gitaar. Ik ben zo blij met het resultaat, dat ik dat heel graag met jullie wil delen. De serie heet The Journey to Success en bestaat uit zowel kleur als zwart-wit foto's. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!












Wat vind jij van 'The Journey to Success'? En welke foto vind je het mooist?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage