6/07/2012

Lush Bohemian


In mijn shoplog van laatst was ik hier al heel enthousiast over: de Lush Bohemian. Ik wilde al heel lang iets van Lush omdat ik de leukste verhalen erover had gehoord, maar omdat er nou eenmaal geen Lush in de buurt zit om alles even uitgebreid te kunnen proberen en ruiken, werd het kopen van een lekker Lush product uitgesteld. Maar toen ik in Amsterdam was met Marjolein sloeg de vonk tussen mij en deze zeep met zijn heerlijke citroengeur over. Ben je al benieuwd geworden?



Het zeepje werd ingepakt in het o-zo-bekende papiertje. Ik nam ongeveer honderd gram mee, omdat dit me wel genoeg leek voor een tijdje. Volgens mij doe je namelijk heel lang met zo'n stuk! Voor precies honderd gram betaal je €4,95, ik betaalde voor 116 gram zoals je ziet €5,74. Nog best een redelijke prijs voor de hoeveelheid zeep die je krijgt! Dit stuk past precies in mijn hand.


Dit is nou Bohemian. Een lichtgele zeep met een soort flakes erin. En de geur: oh. Toen ik deze rook in de winkel wist ik zeker dat ik hem alleen al mee wilde nemen voor de geur. Bohemian ruikt heel fris en fruitig naar citroen, een geur die ik heerlijk vind! Lush heeft alleen citroenolie gebruikt om deze zeep te parfumeren, staat er op hun site. De geur verfrist in de zomer, maar werkt opwekkend in de winter! In de zeep zit ook glycerine, wat er voor moet zorgen dat je een lekker zachte huid krijgt.



Ik gebruik deze zeep door dit stuk over een nat washandje te wrijven. De geur komt dan al helemaal vrij! Tijdens het douchen is het ook fijn. Je merkt dat de zeep een klein olielaagje (van de citroenolie en glycerine) achterlaat op je huid. Het voelt, en ruikt, heel fris onder de douche! Als ik onder de douche uitstap, dep ik mezelf droog met een handoek, zodat de olie verder in kan trekken. En dan heb ik voor de rest van de dag een lekker zacht huidje! Als je puistjes op je lichaam hebt, helpt de citroenolie hier ook tegen, vertelt Lush. Hier heb ik geen last van, dus dit kan ik helaas niet voor jullie testen.

Ik ben zo blij met Bohemian! De geur is verrukkelijk, ik word helemaal blij onder de douche en ik hou er ook nog een zacht huidje aan over. En waarschijnlijk kan ik nog even met deze zeep vooruit omdat hij zo zuinig in gebruik is.

Lush Bohemian (100g) kost €4,95 en is te koop in de winkel of op de site.
Heb jij al eens een zeepje van Lush geprobeerd? En wat vond je daarvan?






 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage