6/14/2012

Mijn favoriete Britse YouTubers!

Ik spendeer heel wat tijd op internet per dag. Denk aan Bloglovin', Facebook, email én SweetHippos.nl horen er allemaal bij. En YouTube natuurlijk niet te vergeten! Meestal kijk ik 's avonds als ik in bed lig nog even wat filmpjes die mijn favorieten hebben geüpload. Omdat ik zo'n fan ben van het Britse accent, ben ik ook automatisch fan van Britse YouTubers, en daar zijn er heel wat van te vinden. Er zitten zeker aanraders bij, en daarom maak ik daar vandaag een postje over.

Zoëlla280390 // beauty - fashion - vlogs


Zoëlla, oftewel Zoë, is zeker mijn favoriet. Ze is niet alleen een prachtige meid, maar ik vind haar accent ook nog eens geweldig! Daar zou ik echt een moord voor doen ;) Maar wat natuurlijk het allerbelangrijkst is, is dat ze leuke filmpjes maakt. En dat doet ze zeker! Ze is vooral 'beroemd' om haar huge Primark hauls, hierboven zie je er één! En ze heeft een echte signature bun, waar je hieronder een tutorial van ziet.



DollyBowBow // beauty - fashion


Niet alleen Zoë, maar ook Kate kan er wat van met haar Primark hauls. Het lijkt wel of ze zwemt in het geld! Ook zij is een echte beauty and fashion guru, ze plaatst behalve hauls ook outfits en haar- en make-uptutorials. En Kate is ook weer gezegend met dat prachtige accent... *zucht*


charlieissocoollike // vlogs - music videos


Dit is een meer random persoon, als ik dat zo mag zeggen. Maar hij is niet zomaar iemand, hij is Charlie! Zijn Britse accent maakt hem nog schattiger. En zijn music videos zijn gewoon super leuk. Ook vlogt hij, en zijn humor is vaak gewoon zo raar dat ik blijf lachen. Dit filmpje over zijn zogenaamde Amerikaanse accent is heel grappig, ook al is zijn Briste natuurlijk veel leuker <3



Dit was het voor deze keer, anders blijven jullie maar filmpjes kijken! 
Hebben jullie ook zo'n vreemde obsessie voor het Britse accent? En kende je deze YouTubers al?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage