6/30/2012

My life in pictures - juni

De maand juni is praktisch weer bijna voorbij, en daarom is het weer tijd om een my life in pictures te doen! Dit keer heb ik weer wat minder foto's gemaakt dan anders. Geen idee hoe het komt! Misschien toch wat minder interessante dingen beleefd? ;) Wel, laten we beginnen met mijn juni in foto's.


Mijn maand begon met een feestje: mijn oom was 50 jaar geworden! Ik trok een nieuw jurkje van H&M aan met een riempje, maar hield verder mijn outfit simpel. Wel zat mijn haar lekker poofy door de knot die ik er toen net uitgehaald had!



In de auto terug was er een prachtige zonsondergang en wolkenlucht, en de maan liet ook nog even zijn gezicht zien.

Die avond was ook mijn broertje thuisgekomen van zijn schoolreis naar Berlijn. Ik had hem toch wel een klein beetje gemist! Dit is de charmantste foto ooit, I'm sure of that.


Op de terugweg van school zag ik weer zo'n indrukwekkende wolkenlucht! Die moest ik ook zeker even vastleggen op foto ;)


Ik had wat boeken en tijdschriften gehaald bij de bieb. Toen was ik nog niet zo heel druk bezig met school, en had ik gelukkig weer tijd om wat boeken te lezen! Vooral Fallen vond ik erg leuk, ik heb het tweede deel al gereserveerd bij de bibliotheek.


Een Outfit of the Day. Hier had ik mijn mooie witte blouse voor de verandering eens ín mijn broek gestopt! Ik combineerde het met een knot (ja, die heb ik deze maand vaak gedragen!) en mijn lievelings lipstick op dit moment.

Op school zou ik met Cambridge (Engels, maar dan uitgebreider) een lekkere high tea gaan houden om de laatste les te gaan vieren. Ik had beloofd om lekkere brownies te maken. Vooral de onderste brownie is zó lekker!


Op woensdag lag er zoals gewoonlijk weer een enorme stapel kranten op me te wachten.


Dit maal een dreigende wolkenlucht! En de bui die je daar ziet aankomen, daar kwam ik middenin terecht. Ik was dan ook helemaal kletsnat toen ik thuiskwam.


Er was weer een H&M bestelling binnengekomen, met mijn hopelijk leuke blazer. Maar leuk was hij helaas niet...


Kitty kwam me gezelschap houden toen ik in bad zat. Gekke kat.


En diezelfde gekke kat krabde een gat in mijn net nieuwe shirt! Grmbl...


Tegenwoordig draag ik niet meer zo vaak oogschaduw, maar op zijn tijd, in het weekend, wil ik mezelf nog wel eens trakteren op een mooie ooglook!


Nog een Outfit of the Day. Nog een keer simpel, maar wél weer inclusief mijn rode lippen ;) Die avond zou ik lekker filmpjes gaan kijken bij Marjolein met pizza en ijs, dus een chill-outfit was wel nodig!


Diezelfde avond maakte Marjolein deze sexy foto van mij. Dank u, dank u.


Vaderdag! Ik had lekkere croissantjes gemaakt, alleen was ik vergeten het puntje aan te drukken. Toen gebeurde er dit, haha! Erg charmant weer hoor.


De toetsweek brak bijna aan, en daarom moest ik beginnen met woordjes leren. Dit is voor Engels. En het heeft uiteindelijk geholpen, dit oefenen, want ik heb een 9 gehaald op mijn toets, yes!


Lieve Kitty was niet lief. Au.


Dit brood is zo ontzettend lekker! Net pizza, maar dan met een stuk minder vet ;)


Frans woordjes leren in bad, hoe relaxed! Ook dit heeft geholpen, want ik heb een 7,6 op mijn toets gehaald.


Nog meer foto's van nog lekkerder eten! Deze maaltijd was zo simpel, maar zelfs daarvan kan ik genieten. Vooral van een lekker fris slaatje met ei, mmm.


Op Twitter deed ik heel mysterieus over mijn nieuwe haar. Daarom staat mijn hoofd ook niet op deze Look of the Day!


En als laatste een foto van mijn nieuwe ring die ik heb gewonnen op ByAranka.nl . Ik vind hem zo leuk en schattig, op dit moment draag ik hem heel vaak!

Hoe zag jullie juni eruit?

(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage