6/01/2012

New in | Kruidvat, Bibliotheek en CD

De afgelopen dagen heb ik weer wat spulletjes verzameld. Niet persé een shoplog, aangezien er ook mijn buit van de bibliotheek tussen zit. Weet je wat? Kijk maar gewoon mee.



Ed Sheeran, ik vind het hartstikke leuk. Sinds ik Soesja diehard volg, en steeds leuke muziek op haar blog voorbij zie komen, is mijn muziekstijl totaal veranderd. Ed Sheeran vond ik al leuk, maar verder dan 'The A Team' kwam ik niet. WHY NOT? Deze cd is een leuke mix tussen rustige nummers en iets snellere. Perfect!

Woensdagavond was het magische moment dat ik 'Een schitterend gebrek' uitlas. Niet zoveel bijzonders mee natuurlijk, maar hiermee had ik alle boeken voor literatuur gelezen. Op naar de bibliotheek dus, om weer lekker wat boeken voor mezelf te lezen. Ik heb 'The Help' en 'Dear John' in het Engels geleend, geen idee of ik dat fijn vind, maar het is vast goed voor mijn ontwikkeling. Verder heb ik 'De verbouwing' meegenomen, omdat Saskia Noort mij heel erg aanspreekt.

Een aantal dingetjes waren op, dus ik ging naar het Kruidvat. Om te proberen nam ik de Essence 'Get big lashes' mee, deze is lekker goedkoop en ook nog waterproof. Ook nam ik op aanraden van Floor de Catrice 'Made to stay highlighter pen' mee.

Dit zijn nou niet echt dingetjes die ik met plezier koop, maar de make-up remover was op en mijn wimperkruller was versleten. Wat moet, dat moet.





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage