6/08/2012

Nieuwe muziek op mijn iPod

Mijn muzieksmaak is de laatste tijd een beetje veranderd. De 'standaard' muziek, zoals de top 40, heb ik kan ik soms nog steeds waarderen, maar liever heb ik nu wat 'originelere' muziek. Afgelopen week parkeerde ik mijn iPod weer iets voller. Muziek inspiratie nodig? Luister dan de volgende nummers.

Will and the people is ├ęcht mijn nieuwe verslaving. 100% zomerproof, richting de reggae kant, en gewoon AWESOME. Luister bovenstaand liedje, en je bent verslaafd, dat beloof ik. Dit liedje luister ik nu al een week lang ongeveer twee keer per dag.


Ook van Will and the people: Mr. Sketchy. Nice, nice, nice.


Afgelopen week kwam ook de nieuwe cd van Ed Sheeran '+' binnen. Ik heb hem nu al half grijsgedraaid. Natuurlijk heb ik alle nummers ook direct naar mijn iPod gekopieerd, maar ik ga jullie even mijn favorieten laten horen.


Ja, 'Drunk' van Ed Sheeran is ook een geweldig nummer. Ik vind hem heel swingend, terwijl het toch wel over een serieus onderwerp gaat.


Floor heeft een heel originele muzieksmaak. Bij haar gaat er ├ęcht geen belletje rinkelen als ik het over een of ander nummer heb. Zij luistert rock, oude muziek en DoeMaar. Sommige nummers van haar vind ik vreselijk, maar de meesten kan ik eigenlijk wel waarderen. Bovenstaand nummer liet ze me horen toen we op de terugweg uit Amsterdam in de trein zaten. And guess what? I like it.


Soesja heeft, vind ik, ook een hele leuke muzieksmaak. De muziekartikelen die ze eens per maand op haar blog plaatst, laten me altijd weer nieuwe liedjes ontdekken en downloaden. Thanks Soesja. 





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage