6/04/2012

Outfit | Jump In!



Sinds ik sinds vorige week zaterdag een jumpsuit in mijn bezit heb, kan ik niet meer zonder. Hij is heel comfy, er is geen onderbroekengevaar zoals bij een jurkje, maar bovenal is hij super leuk! Ik heb hem al met veel plezier aangehad, en hem met een blazer, panty en laarsjes gecombineerd. En de sieraden niet te vergeten!




Het is een vrij simpele outfit, maar de jumpsuit maakt het net iets anders dan anders! Ik vind het een superleuke outfit, gecombineerd met mijn favoriete blazer van Pimkie, een lekkere wat dikkere panty van H&M (want ja, het is koud) en mijn enkellaarsjes die heerlijk zitten.



De sieraden sla ik natuurlijk niet over. Ik ben dol op leuke kettingen en ringen! Dit keer wilde ik een wat grotere, specialere ketting om, en dan een subtiel ringetje. De klokjesketting komt van de H&M zoals jullie misschien wel in mijn shoplog gehoord hebben, en de ring komt van Sieradenkistje.nl.


Een close-up. Zoals je ziet zit mijn haar super poofy! Dit komt omdat ik ontdekt heb dat, als ik ga slapen, een knotje in doe, ik dan de volgende ochtend heel veel volume en krullen heb. Inmiddels doe ik dit elke avond, omdat er eindelijk in mijn dikke zware haar volume te krijgen is!


Dragen jullie wel eens een jumpsuit? En wat vind jij van deze outfit?





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage