6/29/2012

Pretty Boys op Lookbook.

Lookbook kennen jullie vast allemaal wel. Daarover geen uitleg nodig. Ik heb zelf geen account, maar als ik een 'ingewikkeld' kledingstuk gekocht heb hoef ik alleen maar even op Lookbook te kijken, en ik heb weer inspiratie. Lookbook is niet alleen een dumpplaats voor vrouwen, ook mannen zijn er actief. Vaak zit ik zwijmelend naar de foto's te kijken. Vandaag even een hypere en random post, met veel leuke mannen.

Mohcine Aoki

Deze jongen heeft iets leuks. Baardje, nonchalante outfit. Gewoon zichzelf. Leuk! Hij komt uit Marokko.

Ik hou van denim. Mohcine heeft deze geweldige blouse met Aztec print leuk gecombineerd met een zandkleurige broek en felle AllStars. Like Like Like.

Mika Kailes
Ja! We zijn aangekomen bij mijn favoriet. Hij is zó knap, en toegegeven, heel erg gay. Deze jongen komt uit Finland. Bijna alles is leuk aan hem, zijn haar, zijn ogen, zijn stijl. Het enige minpuntje vind ik zijn ietwat donkere uitstraling, vooral op de foto hieronder.

Deze outfit vind ik echt heel leuk! Niet alleen de outfit, ook de plaats waar hij zijn foto's heeft genomen. De denim blouse heeft hij echt leuk gecombineerd. Lekker afgetrapte gympies erbij, outfit helemaal af.

Zo'n vest wil ik stiekem ook wel. En die tas ook. En die sjaal.

Adam Gallagher
Knap. Zijn haar vind ik heel leuk! Deze outfit vind ik eigenlijk echt perfect. De jas vind ik helemaal geweldig, en zou ik zo zelf aandoen.

Ik hou zo erg van mintkleurige kleding! In deze outfit heeft hij dat echt leuk gecombineerd. Lekker mannelijk en leuk.

Issam Hrs
Alweer de laatste hunk van dit rijtje. Naast dat dit gewoon een hele mooie foto is qua kleuren, vind ik zijn outfit ook heel leuk. Ook deze is lekker noncha, maar er is zo te zien toch goed over nagedacht.

Ik vind brillen en mutsjes echt leuk! Deze jongen staat het ook echt goed, en hij krijgt echt een schattige uitstraling. Ik weet niet, blijkbaar val ik op donker haar...

Dit was mijn zwijmel artikel. Ik hoop dat jullie er lekker van genoten hebben.

Welke jongen vind jij het leukst? 









nRelate Posts and Homepage