6/09/2012

Pull&Bear Wishes ♥

Ik ben nou eenmaal een grote shopaholic. Ik kan er niks aan doen, maar ik heb altijd wel dingen op mijn wishlist staan die ik het liefst meteen zou willen kopen! Gelukkig weet ik me vaak nog in te houden zodat mijn geld niet in een keer opraakt, maar ik geef het toe: ik bestel veel te vaak. De verleidingen op internet zijn nou eenmaal groot! Een webshop die ik pas heb ontdekt is Pull&Bear. Deze webshop is in het Engels, maar er zit een winkel in Rotterdam! De meeste dingen die in deze shop te koop zijn passen precies binnen mijn stijl, het is heel moeilijk om niet gelijk alles te bestellen. Vandaag een greep uit mijn vele wishes van Pull&Bear.














































01. Shorts - €25,99
Deze shorts zijn zo geweldig! Deze vielen me het eerst op toen ik in de webshop ging kijken. Ik vind hem zo leuk omdat hij anders dan anders is: in plaats van dat hij effen is heeft hij een streepjespatroon en hij heeft heel veel knoopjes. Daar bovenop is hij ook nog high wasted, wat ik heel erg lekker vind zitten. Dit zou een van de eerste dingen zijn die ik zou kopen!

02. Blazer - €29,99
Blazers kan je nooit genoeg hebben! Tot nu toe heb ik alleen nog een zwarte en een camelkleurige blazer in mijn bezit, maar ik wil graag nog een kleurtje erbij. Ik heb al twee roze blazers besteld, maar deze vielen me erg tegen. Dit vind ik ook een erg gave kleur, en als ik deze zou bestellen hoop ik dat deze wél leuk is!

03. Broek - €25,99
De kleur van deze broek vind ik zo gaaf! Ik probeer steeds meer kleur te dragen, en deze broek zou ik nog wel aandurven. Hij is niet mega opvallend door de pastelkleur, maar het voegt toch wat toe aan je outfit. De roze versie van deze broek is trouwens ook heel cool.

04. Denim Blouse - €25,99
Ik ben al heel lang op zoek naar een mooie lichte denim blouse, en deze komt aardig in de buurt. Ze staan zo lekker casual! Ik zou hem zelf niet dichtknopen, maar los dragen over een shirt met een rokje of broek (geen jeans!)


05. Wedges - €59,99
Sinds ik mijn torenhoge zwarte wedges heb, durf ik ook wel op deze te lopen! Deze zijn 'maar' 10cm, en dus al een stuk lager dan mijn enkellaarsjes. En deze zijn ook nog eens hartstikke geschikt voor in de zomer!  Ze zijn denk ik wel heel zwaar door de houten hak, maar dat zou ik er wel voor over hebben ;)

Hadden jullie al van Pull&Bear gehoord? En wat vind jij van de kleren die ze verkopen?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage