6/10/2012

Random | Post Project, Hardlopen en No-buy

Vandaag een lekker willekeurig artikel. Ik heb namelijk een aantal dingen die ik wil vertellen en laten zien, maar die niet de moeite waard zijn om een apart artikel te maken. Ik begin met mijn Post Project.

Ik heb deze week weer twee brieven verstuurd. Het ontvangen van brieven gaat nog niet zo soepel, ik heb er nog steeds maar twee ontvangen, die van Marjolein en die van Lianne. Jammer! Ik vind het ontvangen namelijk wel erg leuk! In ieder geval, deze week heb ik een brief verstuurd aan Jiami en Marjolein. Hierboven zie je de brief aan Jiami. 

Aan mijn awesome naamgenootje moest ik natuurlijk ook een leuke brief terugsturen. Ik vond het zelf wel aardig gelukt eigenlijk.

Dat was het postproject, nu het volgende: hardlopen.
Ik ben nog steeds erg goed bezig. Vorige week heb ik de 18 minuten gelopen, dus ongeveer 3 kilometer aan een stuk door. Ik vond het prima te doen, ook al zag ik er best wel tegen op. Ik ben nu in de een na laatste trainingsweek, en daarna hoop ik het halfuur vol te kunnen houden! 

En ja, ik hou een No-Buy. Ik dacht dat ik erg veel geld had, maar toen ik op mijn rekening keek bleek dat een klein beetje tegen te vallen. Niet erg weinig, ook niet erg veel. In ieder geval wil ik graag sparen voor een laptop en voor leuke dingen die ik in de zomer wil doen. Een No-buy is hiervoor even noodzakelijk, dus t/m 4 juli koop ik geen kleding, make-up en andere dingen die ik niet noodzakelijk nodig heb. 





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage