6/03/2012

Review | Kneipp Passievrucht en Grapefruit


Een aantal weken geleden hebben wij een klein pakketje van Kneipp ontvangen met daarin producten van hun nieuwe lijn: 'Passievrucht & Grapefruit'. In het pakketje zaten een douchegel en een badschuim met deze geuren. Deze zouden moeten zorgen voor een vrolijk gevoel, een zacht huidje, en het verfrist!



In ieder geval zorgt de verpakking al voor een instant vrolijk gevoel! Het oranje is heel zomers en en door de passievrucht en grapefruit foto's heb je al meteen een idee waar de producten naar ruiken. De badschuim is erg makkelijk te doseren door een klein gaatje, net zoals de douchegel.


Kneipp staat bekend om zijn natuurlijke en dierproefvrije producten. In deze producten zitten geen conserveringsmiddelen, en de ingrediƫnten zijn ook niet getest op dieren. Super!

Zoals we net al vertelden ruiken beide producten heerlijk naar passievrucht en grapefruit, beide hele fruitige en zomerse geuren. Daar houden wij wel van! Marjolein heeft de douchegel getest.

'De geur van deze douchegel maakt me erg blij. Tijdens het douchen ruikt het heerlijk zomers. Wat ik jammer vind is dat de geur na het douchen niet op mijn huid blijft hangen. Mijn huid wordt, net zoals het product belooft, heerlijk zacht. De douchegel schuimt niet heel erg, maar dat vind ik niet zo erg.'







Links het badschuim, rechts de douchegel.

Floor testte het badschuim, omdat zij een lekker groot bad heeft thuis.
'Ik vind het heerlijk om in een bad vol schuim te zitten, en als er een lekker geurtje aan zit dan word ik helemaal blij! Het badschuim kleurt het badwater licht oranje, en er ontstaat een flinke hoop schuim met maar een klein scheutje. Tijdens het badderen ruik ik niet veel van de geur, en mijn huid wordt ook niet heel zacht. Maar ik hou er wel een heel relaxed bad aan over!'





Wij zijn fan van de Kneipp Passevrucht en Grapefruit producten! Hou je ook van zomerse en fruitige geuren onder de douche, dan zijn deze producten wellicht wat voor jou.

Het badschuim (400ml) kost €8,99, de douchegel (200ml) €4,99. De lijn is te koop bij de drogist.







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage