6/12/2012

Tag: Been there, done that!

Deze tag heb ik overgenomen van Alyssa (MissMurphy)

Met het vooruitzicht dat het over ongeveer twee weken zomervakantie is, heb ik natuurlijk al wilde plannen gemaakt. Over een aantal plannen kon je hier al lezen. Ik denk met plezier terug aan alle vakanties die ik heb gehad. Frankrijk, Italië, gewoon in Nederland of citytrips: I just love holidays!
Natuurlijk heb ik voor mijn gevoel nog lang niet genoeg van de wereld gezien, en daarom ben ik ook van plan om mijn hele leven lekker te blijven reizen, waarvoor ik weer een goede baan nodig heb. Maar die stap slaan we maar even over, dromen is goed. In deze tag vertel ik iets over mijn vakanties, en laat ik jullie een aantal foto's zien. Allemaal gemaakt door papa.



Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Frankrijk, Denemarken, Italië, Spanje, Duitsland, Tsjechië, België en (Nederland).

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
O, dat zijn er echt heel veel. Ik wil heel graag naar New York, Londen, Barcelona en Berlijn. Ook wil ik naar Afrika en Zweden staat ook heel hoog op mijn lijstje.

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Ik ga het liefst naar een camping, maar wel in een chaletje. Zo heb ik toch een kampeergevoel, maar geen last van in de rij staan bij de wc, vieze beesten en kou. Ik wil een combinatie tussen 's ochtends dingen bekijken, 's middags lekker lui doen en heerlijk eten. Af en toe wandelen vind ik geen probleem, zolang het een gezonde mix is.

Tsjechië - Marina Lipno

Op de boot naar Vlieland

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Berlijn, sowieso. Ook al kan ik niet goed uitleggen waarom, maar de stad is gewoon levend.

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
Met wie ga je meestal op reis?
Gewoon met mijn ouders en zusje, ik ben nog niet oud genoeg om alleen te gaan.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
Het lijkt me heel leuk om met Floor een leuke citytrip te maken. En wat me ook grappig lijkt: met een groepje bloggers ergens heen. 

Brandenburger Tor - Berlin

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Pffft, ik heb eigenlijk geen idee. Als het voor een vakantie is gewoon de dingen die ik meeneem op vakantie. En een leuk boek natuurlijk.

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Tuurlijk, zou wel raar zijn eigenlijk als dat niet zo was. Ik ben op plekken als de waddeneilanden geweest, in Zeeland, op de veluwe...

Ga je liever naar een attraktiepark of naar een dierentuin?
Oke, stomme keuze, ga ik niet tussen kiezen. Haha.



Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Zon, sowieso. Skiën lijkt me ergens wel leuk, maar het lijkt me minder dat je elke dag opnieuw de hele dag gaat skiën. Ik heb het nog nooit gedaan en misschien heb ik helemaal de verkeerde indruk, maar lekker chillen aan het strand spreekt me meer aan.

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
Ik denk de vakantie van vorig jaar. Eerst een week naar Tsjechië en daarna twee weken Italië. Ik heb zulke mooie dingen gezien en me enorm vermaakt. Heerlijk weer gehad, en maar één dagje regen, wat ik zeer bijzonder vond. Niet speciaal één moment, gewoon de hele tijd.

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
Toen we op de terugweg naar huis in een onderweghotel in Duitsland gingen slapen. Ontzettend vies! Doorgezakte bedden, een condoompapiertje op de grond...

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Italiaaa.

Waar zou je nooit op vakantie gaan?
I don't know, in een eng, vies, koud land waar je neergeschoten wordt? ;)

Ik tag de volgende mensen:

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze tag te lezen. Vertel in de comments wat jullie leukste vakantie herinnering is.


(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage