6/11/2012

Wij hielden een high-tea.


Laura is een cool kind en wij gingen zaterdag naar haar toe om cool te doen. We hadden haar al heel lang niet meer echt gesproken en daarom was het heel leuk om weer bij te kletsen! Tijdens het bijkletsen gingen we dik brownies van de Ap vreten en theeleuten. En pictures machen! Bereid je maar voor op hele rare, melige, maar toffe foto's. En ik zeg het je, ze zijn echt heel raar. By the way, de foto's van ons driee├źn zijn gemaakt door het broertje van Laura!




Laura, die schat, had voor Marjolein en mij een heel schattig armbandje uit Istanbul meegenomen! Het was nog even wriemelen want wij hebben een beetje dikke polsjes, maar gelukkig pasten ze net! Ik heb een met een groene steen, en Marjolein een met een roze.

Onze gastvrouw had ook een hele lekkere kruidcake gemaakt die oranje moest zijn en die dat ook wel een beetje was, met 'HOLLAND' erop. Het was tenslotte de avond waarop Nederland zou spelen tegen Denemarken (en er ook uiteindelijk van zou verliezen *snik*). De cake was in ieder geval amazing!

Laura's huis is heel mooi ingericht en fotogeniek, zo blijkt maar weer! Ik leefde me vooral uit op de stoelen en op de lamp. My gosh, hoe mooi! Als ik later ook een eigen stulpje krijg dan wil ik het ook zo mooi ruim, clean en wit hebben.

En dan komen nu die super rare, lelijke en melige foto's die ik jullie beloofd had.

Haha wat een lul, pardon, lol. Heel veel lol.

en Laura.
(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage