7/06/2012

Awesomeness.

Het is juli. Het is (bijna) vakantie. Het is zomer. Tijd voor een positief, klein artikeltje, een artikeltje met allemaal momenten waarin ik zin heb om 'AWESOME' te roepen.

Tumblr_m62wv5t1rt1qhavevo1_500_large

# Het laatste proefwerk is gemaakt. Ik zit op de fiets en realiseer me ineens dat ik toch echt bijna vakantie heb.
# Vakantie betekent: lezen, chillen, shoppen, films kijken en meer dingen die ik wil doen tijdens mijn vakantie. Voor mijn 'to-do in de vakantie' klik hier.
Tumblr_m6b23ayv751r96yjqo1_500_large

# Nu geldt het niet meer, maar het moment dat ik op vrijdagochtend mijn wekker voor twee dagen uit kan zetten is bij mij altijd een YAY momentje.
# Sinds een maand heb ik een telefoon abonnement (bellen en smsen). Bellen is leuk, en daar maak ik dus ook goed gebruik van.
# Een film kijken die ik vroeger elke week keek. Genaamd 'Shark Tale'. Memories ten top!

Tumblr_m0nenlszo61r2uh0vo1_500_large

# Grey's Anatomy kijken, een serie die ik net ontdekt heb. Samen met Floor.
# Leuke vooruitzichten: Walibi, Shoppen, Italië en meer.
# SALARIS!
# Op de fiets naar huis. In de verte zie ik een donkere wolk. Floor smst me of ik in de stortbui naar huis fiets. Ik kom droog thuis, terwijl het net heel hard geregend had.
# 'Salamander' van Will and the people. Van dat nummer word ik altijd vrolijk.
# 'Cookies in love' ijs van de Albert Heijn. Omnomnom.

Tumblr_m2ueicuo6s1qdg82xo1_500_large

# Mijn hele online-winkelmandje volgooien bij Forever21, en vervolgens toch maar de site wegklikken. Ik ben zó sterk!
# Barbecue's. Omnomnom²
# Het moment dat eindelijk mijn favoriete blouseje weer uit de was komt. Eindelijk.
# Het beslag van cake of taart van de mixer-dingen aflikken. Omnomnom³

Tumblr_m5czvngxup1rnm3lvo1_500_large

Wat zijn jouw AWESOME momenten?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage