7/27/2012

Creatieve Uitspattingen.

Ik ben best een creatief meisje. Ik vind het in ieder geval leuk om creatief bezig te zijn. Misschien hebben jullie dit, dit of dit artikel ooit gelezen, hierin liet ik pagina's uit mijn inspiratieboek zien. Tekenen vind ik, vooral tijdens de vakantie, erg leuk. Ik kan helemaal niet goed tekenen, en vaak doe ik het al helemaal niet. Toch kwam ik in mijn schetsboek dingen tegen die ik toch wel mooi vind.



Deze heb ik vorig jaar op vakantie gemaakt. Ik ben nog steeds best tevreden met het resultaat. Dit was de eerste keer ever dat ik de schaduwen een beetje oké heb gemaakt.


Twee jaar geleden volgde ik met school een workshop graffiti spuiten. Heel af en toe teken ik nog graffiti.



Dit waren mijn creatieve uitspattingen. Nogmaals: lang niet allemaal even goed, maar ik vind het gewoon leuk om het jullie te laten zien.

Hoe uit jij jouw creativiteit?




(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage