7/26/2012

Drogisterij Shoplog - Andrelon, Nivea, etc



Soms raken al je favoriete producten in één keer tegelijk op. En dan moet je dus ook alles weer in één keer opnieuw kopen (althans, dat doe ik dan ;)! Omdat ik over een paar dagen eindelijk ook op vakantie ga, was het toch wel nodig om wat nieuwe shampoo, make-upremover en deodorant in te slaan. En ja, automatisch gooi ik dan nog wat dingen erbij in mijn winkelmandje. 'Oh, droogshampoo, dat wilde ik nog proberen. En hé, een haarmasker had ik nog niet!' Zo gaat dat dan. En dan heb je ineens heel veel dingen die je in een shoplog kunt doen.





Ik heb dit keer veel dingen van het haarmerk Andrelon gekocht, dus daar begin ik mee. Ik gebruik al vrij lang shampoo's van Andrelon, en die bevallen me goed. Helaas heb ik de laatste tijd veel last van een droge en geïrriteerde hoofdhuid, en toen ik deze shampoo's in de reclame zag (ja, hier heb je iemand die voor reclames zwicht) was ik toch wel erg benieuwd geworden. Ik heb twee verschillende varianten genomen, zodat ik kan kijken welke ik fijn vind. De andere geef ik dan aan mijn vader (die net zo'n probleemhoofd heeft als ik, zucht).

Het tweede product dat ik kocht was de Verrassend Volume Droogshampoo. Ik vond het eerst niet zo'n handig product, omdat je het uit moest borstelen door de super witte waas (en als ik dát doe dan is mijn haar helemaal ontploft). Ik las echter in reviews dat het erg meeviel met de witte waas, en dat haalde me over om hem te proberen.

Omdat er een '3e Gratis' actie was kon ik nog een Andrelon product uitkiezen. Ik koos voor dit haarmasker. Ik heb eigenlijk nog nooit een haarmasker gebruikt, maar nu leek het me handig om mijn haar natuurlijk beschadigd door de zon en door water. Het is een grote pot, dus ik kan er vast even mee vooruit!



Alle blauwe dingen bij elkaar! Allereerst een gewoon pak wattenschijfjes, van de AH. Super simpel, maar wel nodig ;) Dan zie je nog de gewone oogmake-up remover van Nivea, die ik al een hele tijd gebruik. Ik vind hem fijn en daarom koop ik hem steeds opnieuw! Helemaal onderaan zie je een nieuwe deodorant. Ik zag deze ook op een reclame (please don't judge me...) en hij zag er fijn uit. Over deze deo staat al een review ingeplant, dus stay tuned!






Ik ben geen fan van ladyshaves, enge epileerapparaten, ontharingscrème of harsen, dus dan blijft ouderwets scheren als enige over. Ik gebruik meestal gewoon deze wegwerp scheermesjes van Wilkinson. Die gebruik je een paar keer, en dan gooi je ze gewoon weg. Easy peasy! In dit pak zaten 15 mesjes, dus lekker veel.




Omdat ik lekker bij de Etos ingeslagen had, mocht ik nog een mini nagellakje uitzoeken. Ik kon kiezen uit nog twee andere kleuren, maar deze gele zag er wel heel leuk uit. Net zoals de andere lakjes die ik heb is ook deze niet van goede kwaliteit, maar ik krijg er wel een instant zomergevoel van.


Er was ook nog een scheergel die ik vergeten was op de foto te zetten. Deze kun je wel zien op de titelfoto. 


De producten komen allemaal bij de Etos vandaan, behalve de watjes en de scheergel. Die heb ik bij de Albert Heijn gekocht. 










  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage