7/20/2012

E.L.F | Lipgloss, Cream oogschaduw en nagellak


Bij Marieke won ik een leuk pakket van het merk E.L.F. Hierin zaten vijf mooie producten. Drie hiervan ga ik vandaag voor jullie reviewen: nagellak, crème oogschaduw en lipgloss. De kleuren van deze producten mocht ik zelf kiezen, dus daar ben ik in ieder geval erg tevreden over.
Nagellak:
Nagellak in de kleur 'Mint Cream'.

Mintkleurige nagellak vind ik erg mooi. Zelf had ik nog niet echt een mooie kleur mint. Ik had dit kleurtje al op meerdere blogs voorbij zien komen. Toen ik las dat ik won wist ik meteen welke kleur ik zou kiezen. Ik vind het echt een prachtig lakje. Hij dekt prima in twee laagjes, en de kwaliteit is prima. Hij blijft zo'n vier dagen met topcoat zitten.

Crème Oogschaduw:
Cream Eyeschaduw in 'Natural Glow'.

Deze oogschaduw is een longlasting, crèmige oogschaduw in een goudachtige kleur. Hij belooft lang te blijven zitten, goed te blenden en makkelijk aan te brengen. Het potje vind ik er erg chique uitzien.


De oogschaduw is, zoals je op bovenstaande foto kunt zien, goudkleurig. Mooi!
Hier zie je de oogschaduw op mijn arm. Ik ga misschien binnenkort nog wel een ooglook maken met deze oogschaduw. De oogschaduw is niet erg gepigmenteerd. Dat vind ik juist mooi, lekker naturel. Je kunt het eigenlijk ook wel gebruiken als higlighter. Als ik de oogschaduw op wil brengen met een kwast krijg ik snel een ophoping. Met de vingers wil het beter, maar erg goed blend hij niet.

Lipgloss:
Lipgloss in 'Fierce'.
Een mooie, minerale lipgloss zat ook in het pakket. Minerale ingrediënten vind ik goed. Normaal houd ik niet erg van lipgloss. Deze is gelukkig niet plakkerig en ook niet erg glimmend. Mooi dus.


Subtiele glittertjes en een mooi, roze kleurtje. Ik vind het mooi.

Al met al vind ik het mooie producten. Ik had al goede ervaringen met E.L.F, en nu zijn er nog drie goede ervaringen bijgekomen.

Vanaf vandaag ben ik drie weken op vakantie, naar Italië. Jullie merken hier weinig van, omdat ik heel braaf gewoon elke dag vooruit heb geplanned. Ik reageer alleen niet meer op comments, maar daarvoor hebben jullie altijd Floor nog. 

Heb jij al ervaring met E.L.F?



(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage