7/04/2012

FotoBattle #1 - Circle





Vorige week kondigden we het al aan: wij zouden samen met Laura een fotobattle gaan houden! In deze fotobattle gaat het erom wie de beste foto bij het thema heeft gemaakt volgens jullie. In de sidebar staat dan ook een poll waarop jullie kunnen stemmen.
Deze week was het thema Circle. Dit was een vrij breed thema, waar we allemaal iets compleet anders van hebben gemaakt. Hieronder het resultaat! We hebben de foto's genummerd, zodat jullie op foto 1, 2, of 3 kunnen stemmen straks.

Foto 1


Circle vond ik een aardig lastig thema, omdat je hierbij heel veel dingen kunt bedenken. Ik verdronk bijna in de idee├źn, maar ik heb uiteindelijk voor deze gekozen. Mijn dromenvanger vind ik een mooi voorbeeld van een cirkel.

Foto 2


Bij het thema circle moest ik vrijwel direct denken aan de indianen en paarden uit de tekenfilm 'Spirit'. Deze hadden, zowel de paarden als die indianen, verf op hun huid. Een van de paarden had een cirkel om zijn oog. Dit is me altijd bijgebleven en heeft zich in deze foto laten zien.

Foto 3


Er zijn zoveel dingen waarin ik een circle zie, dat het moeilijk was om iets te kiezen. Tijdens het theedrinken vond ik de inspiratie. Dit is het resultaat. 


Dan is het nu tijd om in de poll op je favoriete foto te stemmen! We zouden het ook leuk vinden als je in de comments laat weten op welke foto je hebt gestemd, en waarom. Dit kan tot volgende week woensdag.











en Laura.
 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage