7/19/2012

FotoBattle #3 - Wonder





Welkom bij de derde en laatste ronde van de FotoBattle tussen ons en Laura! Ronde 2, die het thema 'Time' droeg, is met vlag en wimpel gewonnen door Laura, die Foto 3 had gemaakt. Marjolein werd tweede met Foto 1, en als laatste eindigde dit keer Floor met Foto 2. Hier kun je de foto's van de vorige keer bekijken. We zijn heel benieuwd wie deze keer wint!

Foto 1



Bij 'Wonder' denk ik vrijwel altijd direct aan Alice in Wonderland. Ik wilde al zolang Alice in Wonderland foto’s maken. Deze foto vond ik uiteindelijk het meest passen bij wonder. Ook komen hier alle personages die ik had gebruikt goed in terug en ook de schmink is goed te zien.

Foto 2


De wereld zit vol met wonderen die helaas niet altijd bereikbaar zijn. Ik moest denken aan sprookjes, engelen, vlinders en mooie bloemen uit de natuur. Een combinatie daarvan leverde deze foto op, met als model mijn lieve nichtje Janneke. 

Foto 3


Bij ‘Wonder’ moest ik op de een of andere manier denken aan Mary Poppins, die met behulp van haar parapluutje kon vliegen. Vliegen past heel goed in het kader van wonderen vind ik, en daarom heb ik deze foto op Mary geïnspireerd.

Dan is het nu tijd om in de poll op je favoriete foto te stemmen! We zouden het ook leuk vinden als je in de comments laat weten op welke foto je hebt gestemd, en waarom. Dit kan tot volgende week.  Dan maken we nog één laatste post om te weten wie de winnaar van de laatste ronde was!







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage