7/09/2012

Gratis Etos Nagellakjes!


Etos heeft nu tijdelijk een actie lopen waarbij je bij besteding van €15,- een mini nagellakje bij je aankopen krijgt. Super leuk toch? In mijn dorp hebben we geen Etos, maar toen mijn moeder wat boodschappen voor mijn tante moest halen kwam ze terug met deze twee super schattige pastelkleurtjes, die ik natuurlijk graag voor jullie wil swatchen.
Mint is een van mijn favoriete kleuren, dus deze twee lakjes zijn perfect! De ene neigt meer naar groen, en de andere meer naar blauw. Helaas hebben de lakjes geen namen (zelfs geen nummers!) dus noem ik ze voor het gemak maar even groen en blauw.



Dit is 'blauw', een prachtig exemplaar! Ik ben deze zomer ook helemaal into de pastelkleuren, dus deze pastelblauw, of babyblauw, vind ik dan ook extra mooi. Het kwastje is gelukkig niet heel smal, en lakt dus fijn. Ook is de lak niet te dik of te dun, dus aanbrengen gaat ook vrijwel goed. Wel zie je van dichtbij nog wat transparante plekjes, wat wel een klein nadeel is.






'Groen' is ook een heel mooi kleurtje. Het staat heel fris en zomers, en het is ook een perfecte kleur om mee te nail-arten! Eigenlijk is de dekking en de 'lakbaarheid' vrijwel hetzelfde als bij 'blauw'. Hij dekt met twee laagjes, maar hier en daar zie je nog wat transparante 'plekken'. 






 Al met al zijn deze lakjes zeker geschikt voor in de zomer! Die transparante plekjes neem ik maar voor lief ;) De Etos 'Gratis Nagellakjes' zijn verkrijgbaar in nog veel meer zomerse kleuren, dus als je iets nodig hebt van de drogist, zou ik zeker even bij Etos langswippen.


De actie van Etos geldt nog tot en met 22 juli.






 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage