7/13/2012

Ik sta 'In De Spotlight'!

Wellicht kennen jullie Evelien van Fotografille.nl al. Deze blog behoort tot een van mijn favorieten, omdat hij, natuurlijk, over fotografie en alles wat daarbij komt kijken gaat! Het is een hele behulpzame blog voor meiden (en ook jongens) die meer willen weten over hoe fotografie nou precies werkt. Maar Evelien plaatst behalve Photoshop tutorials en haar eigen gemaakte foto's ook andere artikelen, zoals 'In De Spotlight'. In deze categorie laat ze andere fotografen aan het woord over wat fotografie voor ze betekent, welke apparatuur ze gebruiken, etcetera. En guess what... vandaag sta ik ook 'In De Spotlight'! 

Ik heb heel lang gewacht om Evelien een mailtje te sturen, omdat ik mijn foto's steeds niet goed genoeg vond. Maar toen ik mijn eindserie voor kubv af had, vond ik dat ik er klaar voor was. Och jee, wat klinkt dat dramatisch. Maar anyway, ik zou het super leuk vinden als jullie een kijkje namen in het artikel waar ik mijn passie voor fotografie beschrijf. Vandaar dit kleine artikeltje tussendoor!

Kende jij Evelien's blog al? En wat vond jij van mijn stukje 'In De Spotlight'?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage