7/01/2012

Mijn 'Holy-books'



Notitieboekjes is iets waar ik van houd. Of ze nou leeg zijn of vol, ik vind het leuk om erin te bladeren, in te tekenen of te schrijven. Ik heb zelf geen lege notitieboekjes, maar wel een aantal met een functie. In dit artikel laat ik jullie mijn notitieboekjes zien, en vertel ik erbij waar ik ze voor gebruik.



Quotes: ik ben er dol op! Als ik een leuke quote tegenkom, schrijf ik het in dit kleine, schattige, roze hema boekje. Ooit hoop ik hem helemaal vol te hebben met inspirerende levensmotto's en uitspraken.

Some people feel the rain, others just get wet
Waarom zou een wonder geen wonder zijn, alleen omdat een ander het niet ziet? 


And a house gets cold when you cut the heathing. Without you to hold, I'll be freezing.
Londen calls me a stranger, a traveller. This is now my home, my home.


Dit dikke, zwarte boek  is niet om aan te zien. Vooral de binnenkant is één grote rommel en chaotische zooi. Ik gebruik het om te brainstormen voor blog (met mind-maps), To do lijstjes maken en soms een tekeningetje te maken tijdens een vervelingsbui.

Tekening, studie-ontwijkend-gedrag.


Een heerlijk to-do lijstje.


Ongeveer 10 jaar geleden begon ik met het bijhouden van een dagboek. Ik schrijf lang niet elke dag, maar als ik iets meemaak / mijn hoofd vol is, vind ik het heerlijk om het van me af te schrijven. Hiervan laat ik de binnenkant natuurlijk niet zien.

Mijn 'inspiratie-boekje', waarin ik lekker plaatjes plak en collages maak.


Zoals je ziet gebruik ik notitieboekjes voor verschillende doeleinden. Ik vind het heerlijk om erin te schrijven, en het beste gevoel dat er bestaat, is een taak van je to-do lijstje afstrepen.


Gebruik jij ook graag notitieboekjes? Of doe jij liever alles digitaal? 








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage