7/02/2012

Mijn 'of-the-days' door de jaren heen.

Outfit of the Day, Eyes of the Day, Look of the Day, en zelfs Nails of the Day, jullie kennen het vast allemaal. Deze categorieën scheppen zo ongeveer de basis voor een beautyblog! Al ver in het begin van Sweethippos plaatsen wij ooglooks en nagelswatches, en het leek mij leuk om mijn 'of-the-days' door de jaren (wel twee!) heen te laten zien en zo mijn oude make-up, nagel  skills te vergelijken met mijn huidige!

Ik begin met de NOTD's. Dat was namelijk een van de eerste artikelen die ik op SweetHippos plaatste!



Je ziet hier natuurlijk een greep uit mijn NOTD's, om ze allemaal te plaatsen vond ik iets teveel van het goede ;) Er zit nog vrij veel verschil tussen mijn nagels als je ze zo naast elkaar ziet. In het begin had ik ze nog lekker kort. Lange nagels waren tenslotte niet handig! Maar langzamerhand begon ik lange nagels toch wel erg mooi te vinden. Zo mooi, dat ze op een gegeven moment extreem lang waren! Dat was in de winter van 2010. Zo lang zou ik ze nu nooit meer laten groeien! Brr, ik krijg er de kriebels van. Gelukkig heb ik ze daarna meteen weer kortgewiekt, dat staat toch wel een stuk verzorgder.
Ik zie ook veel verschil in hoe ik mijn nagels lakte. Ik het begin lakte ik vrij ver van mijn nagelriemen af, maar het ging al vrij snel beter zoals je ziet. De NOTD's waar ik nu het meest trots op ben zijn de laatste twee foto's, die nailarts vind ik beiden heel goed gelukt.



Dit zijn een aantal van mijn EOTD's die ik heb geplaatst op SweetHippos. In het begin plaatste ik er nog aardig wat, maar nu vrijwel nooit meer. Ik vind het veel leuker om bijvoorbeeld een leuke outfit samen te stellen en die te laten zien. Tegenwoordig draag ik ook bijna nooit meer oogschaduw (veel liever een mooie lipstick!), maar ik vind het wel leuk om op zijn tijd te experimenteren. Je ziet wel aan de foto's dat mijn eyeliner en blend skills een stuk verbeterd zijn!


Ik kwam erachter dat ik nog helemaal niet zoveel outfits geplaatst heb op SweetHippos, in totaal maar een stuk of zeven! Ik denk dat dat komt doordat ik fashion nog maar net echt leuk begin te vinden. Zoals je ziet waren mijn eerste outfits nou niet bepaald hoogstandjes, maar de laatste drie of vier zijn al een stuk beter. Vooral op de laatste twee ben ik trots. Ik merk ook dat ik het leuk vind om mijn outfit uit te zoeken. Mijn kledingstijl is ook een stuk meer ontwikkeld!

Welke 'OTD' vind jij het leukst: de ooglook, de nagels of de outfits?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage