7/24/2012

My Bucket List.

Sommige mensen hebben een hele lange lijst met wat ze in een jaar, of in hun leven, willen bereiken. Ik heb niet persé zo'n lijst, het zit meer in mijn hoofd. Toch, toen ik op http://perfectbucketlist.tumblr.com/ terechtkwam, begon ik te scrollen. De leukste plaatjes sloeg ik op in een mapje. Vandaag ga ik jullie een aantal dingen laten zien.


Dit lijkt me duidelijk. Ik word van mezelf helemaal niet bruin, maar ik wil elk jaar toch HEEL bruin worden! Op dit moment ben ik net een paar dagen in Italië, waar ik waarschijnlijk elke dag lekker in de zon aan het zwembad lig. Hoop ik in ieder geval...


Ik zou het zelf echt heel grappig vinden als ik echt van een totaal random persoon een brief zou krijgen, en ik zou denk ik ook wel terugschrijven. Wie weet ontstaat er een leuke band.

Nog twee jaar, en dan ben ik als het goed is klaar met mijn VWO. Ik heb best een leuke tijd op de middelbare school, maar ik denk dat ik heel blij ben als ik de diploma in mijn handen gedrukt krijg. 


Ooit wil ik mijn 5 kilometer running coach eindigen. Mijn planning was om dat vorige week donderdag te doen, maar helaas werkte mijn lichaam die dag niet echt mee en liep ik moe en snotterig door het huis.


De muziek van Ed Sheeran vind ik héél erg leuk, en ik zou het echt een eer vinden om hem te ontmoeten.


Rome lijkt me echt een ontzettend mooie stad. Het colosseum is denk ik iets wat je een keer gezien móet hebben! Ook al is het alleen een restje stenen, het is denk ik toch een bepaald gevoel. Het staat er al zó lang!


Laatst kwam er een ontzettend grote spin onder mijn bed vandaan. Gelukkig was ik aan het stofzuigen en kon ik de spin daarin laten verdwijnen. Maar wat zou het fijn zijn als ik gewoon niet bang was voor spinnen!

Dit was mijn lijstje. Ik zag nog veel meer leuke dingen die ik wilde doen, maar dan zouden het er teveel worden voor één artikel. Nog liefhebbers voor een deel 2?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage