7/28/2012

My current fashion favourites!

De laatste jaren van mijn leven (ach jee, wat klinkt dat dramatisch) ben ik veel meer van leuke kleren gaan houden. Ik besteed veel meer aan mijn uiterlijk dan voorheen, en ik vind het ook veel leuker om er mee bezig te zijn dan eerst. Inmiddels heb ik heel wat kledingstukken verzameld die ik heel vaak draag. Die ga ik vandaag allemaal laten zien in mijn current fashion favourites!




Blazer - H&M


Deze blazer kan echt niet in mijn favorieten ontbreken! Het liefst draag ik deze elke week, maar helaas kan dat niet altijd omdat hij heel 'moeilijk' te wassen is, waardoor ik hem dus vaak erg lang moet missen. Maar áls ik hem draag, dan voel ik me echt blij, omdat ik hem met zoveel kan combineren.

Jumpsuit - Monki


Deze jumpsuit heb ik eigenlijk nog maar net (sinds mei), maar het is nu al zeker een van mijn favorieten geworden. Je kunt hem gewoon 'los' dragen, maar met een panty eronder of een blazer erboven is hij ook hartstikke leuk. Deze combineert ook goed met de blazer die je net zag!

Zwarte broek - H&M


Dit is gewoon een basic die ik zo vaak draag, dat het wel een favoriet moet zijn. Deze broek kan overal mee, zit ontzettend lekker, en is ook lang genoeg (met mijn lange benen lange broeken shoppen is erg moeilijk ;)

Shorts - Pull&Bear


Dit is een hele recente aankoop. Ik vind deze zó leuk! Hij is erg stoer, en dat hij high-wasted is vind ik ook extra leuk. Ook deze kan je met vrij veel combineren, ondanks de vele streepjes. 

Wedges - New Look


Hoe kan ik deze wedges nou vergeten? Niet dus! Ik wilde al zo lang wedges hebben, dat ik bijna niet twijfelde toen ik deze torenhoge (14 cm!) wedges zag bij New Look. Omdat ze zwart zijn, lijken mijn benen nog langer als ik een panty draag, maar onder shorts zonder panty zijn ze ook erg stoer. Erop lopen is een ander verhaal, haha!

Jurk - H&M


Deze is ook net nieuw en eigenlijk helemaal niet mijn stijl, maar toen ik deze jurk uit het pakketje haalde werd ik gelijk verliefd op de kleur. Het is een soort felle mint kleur, echt prachtig. Ik was bang dat hij wat tuttig zou zijn, maar met mijn leren jasje erboven is hij dat verre van!

Dat was een greep uit mijn fashion favourites van dit moment! Wat zijn jouw favoriete kledingstukken?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage