7/16/2012

My life in pictures - juli

Nog iets langer dan een week voordat juli voorbij is. Wat gaat dit jaar alweer ontzettend snel! Inmiddels had de zomer al volop aan de gang moeten zijn, maar helaas is het weer nog steeds wisselvallig en heb ik nog niet zoveel ijsjes gegeten als ik wilde ;) Wel waren er een aantal dagen waarop ik heerlijk in de zon heb gelegen, heb gesprongen op Festivalderaa (festival in Schipborg) en een aantal uitstapjes heb gemaakt. En natuurlijk heb ik daar voor jullie weer volop foto's van gemaakt! Let's go!



Stiekem begon juli toch nog met een dagje zon. En daar maakte ik graag gebruik van! Gelukkig is er altijd wel een plek met zon in onze tuin waar ik dan lekker kan relaxen.


Met mama ging ik een vrouwenmiddagje doen. We gingen naar de bioscoop, 'Snow White and the Huntsman' it was! Het was echt een hele leuke film, maar de acteerkunsten van Kristen Stewart waren nog niet heel erg verbeterd sinds 'Twilight' ;) Na afloop maakten we nog een stop bij de McDonald's, mmm.


Ooit heb ik dit (nep)spijkerblouseje aan mijn broertje aangeraden, maar eigenlijk staat hij mij ook wel heel leuk hihi! Lekker stoer, daar hou ik wel van.


Mijn favoriete nagellak van Trind was er deze maand ook weer bij! Het is zo'n zomers kleurtje, het liefst draag ik hem elke dag.


Ik kwam mijn oude agenda's weer tegen, en toen ik ze doorspitte kwam ik dit ontzettend rare gedichtje tegen die Marjolein een keer over mij heeft geschreven. Ze heeft talent, vind je niet? ;)


Dit was op een hele warme dag. Zelfs Kitty was lui en zat lekker bij mij in de tuin te relaxen. 


En dit is op diezelfde hete dag. En ja, ik had het erg heet, zoals je ziet.


Als het warm is, krijgt mama tuinkriebels. Dan moet alles gesproeid worden! 


Maar ik zat lekker te niksen, zoals wel vaker in het begin van deze maand. De zon viel nog net op mijn hoofd, en er zat een heerlijk temperatuurtje bij.


Wij moesten een week geleden een rekentoets maken op school. En omdat ik helemaal niet goed in rekenen ben, haalde ik een vijf. Dat vond ik wel een zak snoep waard, haha!


Ik kreeg dit ontzettend leuke shirtje binnen van H&M.com! Ik heb deze al in het mintgroen, en wit vind ik ook een hele leuke zomerse kleur. Helaas smeerde ik er gelijk lipstick op en kon hij gelijk in de was. Smart me!


Bij dezelfde bestelling zaten ook deze sandaaltjes. Leuk zijn ze hè?


Dit zijn de lekkerste waterijsjes ter wereld. Ze zijn alleen super onhandig, bij mij valt er altijd wel een helft op de grond, haha!


Mijn kamer had een fikse opknapbeurt nodig. Het was een totale chaos! Maar tijdens het opruimen werd het alleen nog maar rommeliger door al dat oud papier...


Maar het resultaat vond ik toch wel aardig! Er lag in ieder geval niks onnodigs meer op de vloer, haha. 


Marjolein ging me helpen met mijn foto voor de FotoBattle 'Time', en blijkbaar wilde ze romantisch in slow motion naar me toerennen. Althans, zo ziet dat er hier uit :'D


Chef'special was in da house in Schipborg op het festival Festivalderaa, en daar moesten Marjolein (en haar zusje) en ik natuurlijk naartoe! Het was echt een geweldig optreden, en stiekem wil ik ze nog wel een keer zien.


Het bandje van Festivalderaa heb ik nu nog steeds om. Ik wil nog een keer!


Hier had ik super lang op gewacht: mijn Pull&Bear bestelling! Het duurde erg lang door de sale, maar hierdoor was ik wel extra blij dat ik hem had. Het pakje kwam helemaal uit Barcelona, wauw!


In het pakje zat deze high wasted shorts. Is 'ie niet prachtig? Ik vind hem zo gaaf hè. Nu moet het alleen nog lekker weer worden zodat ik hem aan kan :)


Met school zouden we een dagje naar Leiden gaan, en dus moest ik wel veel eten inslaan! Ik heb alles opgegeten, plus nog een keer McDonald's. Nou, toen zat ik wel vol!


Marjolein bij een kerk in Leiden. Volgens mij is Leiden wel een hele leuke stad! Het zag er in ieder geval heel gezellig uit.


We hebben in zee gezwommen! Of althans, de jongens van de groep. Wij meisjes konden natuurlijk niet zo in alleen onze onderbroek de zee in ;) Wel hebben we pootje gebaad, het water was eigenlijk heel lekker!


Op de terugweg ging ik een stukje in de Cosmogirl lezen over piemels. Ja, piemels! Dat vonden de jongens ook wel interessant, haha. 


Toen ik terugkwam was mijn andere H&M bestelling er, hoera! Dit jurkje konden jullie als het goed is al in mijn shoplog zien. Ik maakte deze gekke foto omdat het riempje veel te strak zat, haha! Gelukkig kwam ik erachter dat ik hem kon verstellen. Slimme Floor ;)


Een muggenbult op je vingerkootje is echt niet fijn. Geloof mij maar.


Met Marjolein ging ik 'The Back-up Plan' kijken. En man, wat zat daar een enge scène in. Niet griezelig eng, maar gewoon... eng.


En ik sluit af met een foto van een van de leukste dagen van dit jaar: de Walibi Bloggersmeet. Hier zal Marjolein nog een klein stukje over schrijven. Hier stonden we bij de Sky Dive, waar Laura en Soesja ingingen. Zo dapper van ze! Ze vlogen als vogels door de lucht, zoef!

Wat heb jij allemaal beleefd deze maand?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage