7/30/2012

My Travel Make-up & Beauty Bag


Over een paar dagen ga ook ik op vakantie, en ik ben al een beetje bezig met het inpakken van mijn spullen. Natuurlijk moet er ook genoeg aan make-up en beauty mee naar de camping, dus ben ik dat nu ook allemaal aan het uitzoeken. En poeh, dat is wel moeilijk hoor! Want welke mascara, lipsticks of oogschaduws moet je nou meenemen? En ga ik die bodylotion wel gebruiken op vakantie? In dit artikel kunnen jullie zien wat ik allemaal meeneem aan beauty en make-up.

Ik zal allereerst de make-upjes die ik meeneem behandelen. Omdat mijn roze toilettas vrij klein is, kan ik ook weinig meenemen. Eigenlijk alleen maar goed! Zo neem ik eigenlijk alleen dingen mee die ik ook echt zal gebruiken. Ik heb ze even heel mooi voor jullie neergezet, hihi.



Blush is sinds kort een van mijn lievelingsproducten geworden. Geen wonder dus dat er twee mee mogen in mijn toiletttas! De blush links is van Catrice, en de blush rechts van Inglot. Heb ik ook nog wat te kiezen. Onder zie je mijn kleine blushkwast van Essence, en een spotgoedkoop oogpotlood van MAX (Action) wat ik ook elke dag gebruik.


Lipstick geeft me een super zelfvertrouwenboost, dus dat mag zeker niet ontbreken tijdens mijn vakantie. Links zie je een lichtroze kleur en rechts een felkorale kleur, allebei van Teeez! In het midden staat mijn favoriete rode lipstick van het moment van Catrice. Misschien niet erg handig zo'n donkere kleur op vakantie, maar hij is zooo mooi...

 Tot slot zie je hier nog wat basisproducten. Links een concealer van Catrice voor het geval dat ik nog wat kleine puistjes krijg (wat gelukkig bijna nooit het geval is, *klop klop*), en daarnaast de vloeibare eyeliner die ik elke dag gebruik van NYC. Dan nog de Get Big! Lashes mascara van Essence, en helemaal rechts de highlighter pen van Catrice die ik misschien wel een keertje ga gebruiken. Op vakantie besteed ik niet veel tijd aan oogschaduw en dergelijke, dus dat gaat allemaal niet mee.

Dan ga ik nu over naar de beautyspullen. Dit past nooit allemaal in mijn toilettas, maar gelukkig heeft mijn moeder een hele grote waarin vast wel wat van mijn spulletjes in mogen ;) . Weer neem ik alleen het hoognodige mee. Geen bodylotion, crèmes of wat dan ook.

Op de camping waar ik heen ga hebben ze een hele lekkere douche (ja, ik ben er al veeel vaker geweest), en dan vind ik dat ik mezelf ook wel even mag verwennen met een lekker ruikende douchegel. Deze is van Dove en ruikt naar nectarine. Echt super zomers! Daarnaast zie je mijn make-upremover van Nivea, die ik elke keer opnieuw koop. Helemaal rechts zie je, een beetje verscholen, mijn perfecte krul crème van Andrelon. Op de dagen dat mijn haar echt niet zit kan ik het dan nog een beetje opknappen.

Een douchepuff vind ik essentieel. Hiermee gaat de douchegel lekker schuimen en wordt ik ook nog eens gescrubd, wat hopelijk mijn bruine kleurtje een beetje behoudt ;) Daarnaast een scheermesje van Wilkinson. Ik houdt niet van ontharingscrème, ladyshaves of epileerapparaten, dus dan maar zo'n ding. Wel lekker makkelijk: als je hem een paar keer gebruikt hebt gooi je hem gewoon weg!

Met alleen een beetje water scheren vind ik ook niet fijn, en daarom gaat er dus wat scheergel mee voor mijn gevoelige huidje. Deze is gewoon van de Albert Heijn. Niet duur en werkt goed! In het midden zie je mijn nieuwe deodorant, het is een soort stick en roller in één. Hier komt over een paar dagen nog een review over. En dan helemaal als laatste staat mijn nieuwe Haar & Hoofdhuid shampoo van Andrelon. Ik heb hem nog niet vaak gebruikt, maar tot nu toe ben ik best tevreden! 

Wat neem jij mee aan beauty en make-up op vakantie?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage