7/29/2012

Never ending products.

Je kent het misschien wel. Het goede gevoel dat je krijgt als je een product tot aan de laatste druppel gebruikt hebt. Het is weer tijd voor het kopen van een nieuw product. Sommige producten bereiken maar niet het einde, omdat ze niet fijn zijn, of omdat je ze gewoon nauwelijks gebruikt. Ik vind het altijd heel frustrerend als een product maar niet opraakt. Ik ga jullie eens laten zien welke producten bij maar niet opkomen.


Op bovenstaande foto zie je (van links naar rechts) Vichy Normaderm crème, Wella Create Character, Nivea crème en Kruidvat Body Fruit bodylotion.

De Vichy Crème heb ik een keer gewonnen, omdat ik mijn mening over een product gedeeld had op hun site. Soms gebruik ik de crème wel, maar zeker niet dagelijks. Ik gebruik namelijk veel liever gewone reiniging dan deze crème. Volgens mij kan dat namelijk niet helpen tegen onzuiverheden. Af en toe gebruik ik het, als ik bijvoorbeeld een glim hoofd heb. Deze werkt namelijk matterend. Ook al is hij best fijn, op raakt hij niet.

De Wella Create Character is een spray, waarmee je meer volume in het haar kan creëren. Ik heb een hele tijd geleden bij een tijdschrift een Wella pakket gewonnen. Ik gebruik eigenlijk nauwelijks haarproducten, en deze dus ook niet. Een tijdje geleden heb ik het weer eens gebruikt, en het bleek eigenlijk best fijn. Misschien gaat het dus ooit op. Laat me weten als je hier een review van wil zien.


Nivea crème is gewoon een erg grote pot. Ik gebruik het eigenlijk elke avond op mijn lippen, maar meer dan dat eigenlijk niet. Voor mijn lichaam vind ik hem te langzaam intrekkend en voor mijn gezicht veel te vet. Op de foto hierboven kun je zien dat er nog bijna niks uit is, en dat terwijl ik het al meer dan een jaar heb.




Als laatste de Kruidvat Body Fruit bodylotion. Ik vind deze bodylotion heel lekker ruiken, maar niet voor dagelijks gebruik. Bovendien trekt hij heel slecht in, en werkt hij ook niet perfect. Ik pak hem dus bijna nooit, maar omdat ik het jammer vind om weg te gooien duurt het dus een eeuwigheid om op te krijgen..


Zo, dit was een deel van mijn lijstje met 'Never Ending Products'. Stiekem heb ik nog wel meer in mijn kamer rondzwerven, maar die zijn zó slecht dat ik er niet eens aandacht aan wil besteden, haha. 


Heb jij ook producten die voor jou gevoel nooit opraken?

 






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage