7/22/2012

Nieuwe schoolagenda.

Ik heb hem weer hoor: mijn schoolagenda voor volgend jaar. Ik maak voor mezelf altijd een keus tussen een 'dure' of een 'goedkope' agenda, en dit jaar ben ik voor de laatste optie gegaan. Ik vind de agenda's van de Hema altijd erg leuk en makkelijk. Door het ringbandje blijft hij goed openliggen, heel handig.


Dit is 'm dan. Lekker simpel, buigzaam en een fijn formaat. Gelukkig was hij niet duur, maar €6.

De bladzijden zijn gewoon wit. Dat houdt het lekker overzichtelijk. Ik heb ook wel eens een agenda vol plaatjes en patroontjes gehad. Ik kan je vertellen dat dat snel verveelde.

En achterin zitten een aantal fotohoesjes. Hier ga ik wat leuke foto's instoppen, zodat mijn agenda echt van mij wordt.















En dit is de agenda die ik dit jaar had, om je even een beeld te geven. Ik heb hem met plezier gebruikt, maar hij is zo vol dat ik blij ben dat ik hem kwijt ben.

Heb jij al een agenda?





(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage