7/18/2012

Outfit - Aye aye Captain!




Ik had laatst een heleboel leuke zomerkleren gekocht, en die moeten natuurlijk ook geshowd worden! Gelukkig waren dit shortje, t-shirt en de sandaaltjes heel makkelijk met elkaar te combineren. Ik noem deze outfit 'Aye aye Captain!' omdat ik het wel een beetje een piraten feeling vond hebben, zo met die streepjes en de turban

Nu mijn haar wat korter is, vind ik het leuk om een sjaaltje in mijn haar te dragen, deze rode of een blauwe. Hij is precies groot genoeg voor mijn hoofd! Dit soort sjaaltjes heb ik al heel lang, ik kwam er alleen nog nooit eerder op om ze in mijn haar te dragen.


Overall is het een hele simpele outfit, maar toch ook weer een beetje speciaal door de zo ontzettend leuke gestreepte shorts van de Pull&Bear. Om in de zomerse sferen te blijven heb ik er ook mijn nieuwe sandaaltjes bij aangetrokken, samen met mijn nieuwe witte t-shirt van H&M. Dit is een heel luchtig shirt, met een heel leuk patroontje erin. Die kun je op de volgende foto wel een beetje zien.



Om de outfit compleet te maken deed ik nog een riempje van H&M om en mijn geliefde snorrenring van Sieradenkistje.nl. Die past overal bij en is zeker een van mijn favoriete ringen! Op deze foto kun je ook goed zien dat het shortje niet dichtgaat met een rits, maar alleen met knopen. Dat vind ik wel een heel leuk detail!

Wat vind jij van deze outfit? Zou jij het zelf ook aandoen?





 (info@sweethippos.nl)

PS: morgen komt de derde en laatste FotoBattle (Wonder) online!

nRelate Posts and Homepage