7/07/2012

Outfit - Fly, Fly Away.




Afgelopen week was het weer nog niet helemaal top, dus deze outfit was nog vrij 'warm'. Maar dat was helemaal niet erg, want dit vest van de H&M wat ik draag is heerlijk comfy en perfect om in te chillen. Wel had ik er zin in om mijn vogeljurkje te dragen om nog een beetje in de zomersferen te blijven ;) Samen met mijn wedges maken deze kledingstukken een perfecte combi!




Dit jurkje is vrij kort zoals je kan zien, en daarom draag ik er stiekem een zwart basic broekje onder. En met mijn zwarte panty plus mijn wedges van de New Look lijken mijn benen nog langer dan dat ze al zijn!



Als accessoires droeg ik mijn nieuwe ring van Jewelryz.nl en een riempje van de H&M om mijn taille nog wat te accentueren. Het dikke, wat oversized vest kan me toch wat breder laten lijken, dus dan is een riempje wel een uitkomst.

Dit is niet echt een hoogstandje wat mijn outfits betreft, maar omdat hij zo lekker relaxed is wilde ik hem toch laten zien! En natuurlijk, toen het wat warmer werd, deed ik mijn vest gewoon uit ;)

Houden jullie ook zo van comfy outfits?






 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage