7/23/2012

Picture Moments #12 - snapshots, katjes & Chef'special


Dit soort artikelen maak ik veel te weinig. Het liefst zou ik elke dag foto's maken en dan elke week een Picture Moments maken, maar helaas is dat niet haalbaar en fotografeer ik maar een keer in de week, of zelfs minder. Daarom duurt het altijd zo lang voordat ik weer zo'n artikel maak! Maar ondertussen heb ik weer wat foto's verzameld die ook staan op mijn fotoblog Memorable Thoughts. Enjoy!


Deze twee foto's horen stiekem bij elkaar. Ik maakte deze terwijl ik aan het pootjebaden was in ons kinderbadje. Zucht, toen was het nog prachtig weer. 

Ja, dit is een barbiepop. Een Shakira barbiepop wel te verstaan. Voor kunst moest ik een foto van een poppetje maken, zodat het net een echt mens leek. Ik zette haar aan een tafeltje met eten, drinken en bloemen. Ik voelde me net weer 8 jaar.

Nog een opdracht voor kunst: fotografeer vijf dingen waar je een gezicht in ziet. Kun jij alle gezichten vinden?


Laura verzorgde een heerlijke high-tea voor ons en daar maakte ik een foto van. Ze heeft een heel fotogeniek huis, let maar op! De volgende foto is namelijk een foto van haar woonkamer. Zo'n woonkamer zou ik ook wel willen!

Is 'ie niet lief? Dit is het letterlijke kindje van Kitty, die ook bij ons in de straat woont. Hij houdt serieus van iedereen, en ook van mij. Daarom was het heel makkelijk om deze cute foto van hem te maken :)

Ik hou van de 'WeHeartIt-stijl', en daarom vind ik het ook heel leuk om in die stijl foto's te maken. Deze komt geloof ik wel aardig in de buurt ;) Deze foto is op dezelfde dag gemaakt als de foto die ik voor 'Time' had gemaakt.

Laatst ging ik met Marjolein naar Festivalderaa, een festival met muziek en toneel bij ons in de buurt. Als allerlaatste act ging Chef'special optreden! Helaas kon ik mijn camera niet meenemen, maar Marjolein was mijn reddende engel en ik mocht haar compact camera gebruiken. Er zijn wel een aantal goede foto's uitgekomen!


Deze foto vind ik het allergaafst. Er zit veel gevoel in vind ik! En ik krijg er echt een concert feeling bij, hihi. 

En ik sluit weer af met een bloemetje. Bij ons in de straat bloeiden hele mooie fotogenieke rozen. Zijn ze niet prachtig?

Dat was het weer voor deze Picture Moments! Wil je altijd up to date blijven, volg dan Memorable Thoughts op Bloglovin'.






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage