7/15/2012

TBS | Chocomania Douchegel

Ik, de chocoladeliefhebber, kon deze heerlijke douchegel natuurlijk niet laten liggen. Ik heb nog niet heel veel producten van The Body Shop gehad, maar de producten die ik gehad heb, zijn me allemaal goed bevallen. Ik ga deze douchegel voor jullie reviewen.

De geur van deze douchegel lijkt me duidelijk. Het ruikt namelijk naar overheerlijke, romige, pure chocolade. Ik heb echt een chocoladeverslaving, en toen ik dit zag moest ik hem meenemen. Het was ook nog eens in de sale, waardoor ik hem voor €4,20 mee kon nemen.

In dit flesje zit 250 ml. Niet erg veel, maar ook niet weinig. De verpakking vind ik leuk en bodyshop achtig. I like.

De geur is het grootste pluspunt van de douchegel. Zodra ik de gel op mijn washandje doe, ruikt de hele douche heerlijk naar chocolade. De gel schuimt vrij goed. Niet te veel en niet te weinig. En wat ik nog beter vind, is dat de geur na het douchen nog een beetje op mijn huid hangt. Dat is lang genieten van een chocoladegeur.


Makkelijk te doseren door de kleine opening.

De substantie is eigenlijk vrij normaal. De kleur is bruin, doordat het echt gemaakt is van natuurlijke producten als cacao. En een heel groot pluspunt aan The Body Shop is dat de producten dierproefvrij zijn.

Deze douchegel is heel erg fijn. Mocht je in de buurt van een Body Shop komen, kijk dan even of hij bij jou ook nog in de Sale is.


(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage