7/31/2012

Travel Wishlist #2


Op het moment dat dit artikel online komt ben ik in Italië op vakantie. Waarschijnlijk ga ik deze vakantie weer naar heel wat mooie plekken. Reizen kan ik nooit genoeg. Ik heb dan ook nog heel wat plekken die ik graag wil zien. Eerder maakte ik een 'Citytrip-wishlist', die kun je hier lezen. In dit artikel laat ik jullie de landen zien waar ik graag nog een keer heen wil.
Tumblr_m6hzlifrr21qgn6feo1_500_large

Indonesië
Java, Sumatra en Bali lijken me alledrie eilanden waar je verliefd op wordt. Mijn oma gaat jaar in jaar uit naar Bali, en komt elke keer terug met geweldige verhalen. De zee, de jungle en de leuke mensen spreken me bijvoorbeeld erg aan. Ook lijkt het me geweldig om op zo'n eiland te surfen.

Verenigde Staten
Dit land lijkt me zo geweldig en zo anders. Ik wil hier heel graag heen! Uiteraard naar New York, om te shoppen en voor het gevoel. Maar niet alleen New York lijkt me leuk aan dit land. Als ik naar de VS zou gaan, zou ik het heel leuk vinden om een rondreis te doen, waarin ik een aantal hoogtepunten van het enorme land zie.

Tumblr_m5nlmgc7qe1rs7r8mo1_1280_large

Scandinavië
Scandinavië trekt me heel erg! Ik ben al een keer in Denemarken geweest, maar ik wil nog wel iets Noordelijker. Zweden lijkt me echt een geweldig land, en dan zou ik ook erg graag naar Stockholm willen. Ijsland lijkt me mooi door zijn gletsjers, geisers en watervallen en Noorwegen lijkt me mooi door alle bergen en prachtige landschappen.

Nieuw Zeeland en Australië
Het leven op deze eilanden lijkt me zo anders, dat ik het graag een keer wil ervaren. Tijdens een vakantie lukt dit misschien niet helemaal, maar wat dacht je van een rondreis? Backpacken in bijvoorbeeld Australië lijkt me stiekem erg leuk. Ook heb je daar zulke andere dieren en planten. Ik moet er gewoon ooit een keer heen.
Thailand
Thailand lijkt me Awesome. De stranden bijvoorbeeld, zoals je dat op het plaatje hierboven ziet. Ik kan eigenlijk niet persé voorbeelden noemen waarom ik er graag heen wil, ik wil het gewoon.

Ik hoop ooit in mijn leven al deze landen te bezoeken. En anders blijf ik er lekker over dromen.

Welke landen wil jij graag nog bezoeken?




(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage