8/21/2012

Addicted | Goodreads.com

 Ik hou heel erg van lezen, en hou graag bij welke boeken ik allemaal heb gelezen. Een tijdje geleden ontdekte ik via Lisa de site Goodreads.com. Nadat ik een account aanmaakte en er weinig van begreep, liet ik de site weer een paar dagen voor wat 'ie was, tot een aantal dagen geleden. Ik voegde veel boeken toe, en kreeg meteen boeken die ik ook wel leuk zou vinden te zien. Benieuwd naar Goodread? Lees dan verder.
Op deze site kun je boeken die je hebt gelezen 'raten', hierbij kun je het aantal sterren dat je het boek waard vindt aangeven, en eventueel een review schrijven. Al deze boeken komen in de categorie 'Read' te staan. Ook kun je aangeven welk boek je op dit moment leest, en hoe ver je hiermee bent. Zoals je hierboven ziet ben ik bezig in 'Het huis van de moskee'. Als je minimaal 20 boeken hebt 'gerated' krijg je aanbevolen boeken, gebaseerd op je favoriete boeken.


Ik heb aangegeven dat ik geïnteresseerd ben in de categorie Chick Lit, Fantasy, Fiction, Young Adult, Thriller en Romance. Binnen deze categorieën krijg ik dan aanbevelingen. Deze kun je dan weer bij je 'To Read' lijstje voegen. Leuk!


En dit is mijn lijst met gelezen boeken. Ik weet niet meer wanneer ik die allemaal heb gelezen, maar boeken die ik vanaf nu lees, voeg ik met datum en al toe. Leuk om bij te houden toch?

Als jij ook een account hebt bij Goodread, of er eentje aan gaat maken, voeg me dan even toe als vriend! http://goodreads.com/MarjoleinZoet








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage