8/07/2012

All time favourite | Nagellakjes

Nagellakjes in felle kleuren zijn perfect voor in de zomer. Niet alleen voor de zomer, want ook in de koude wintermaanden (waar ik overigens nog niet aan wil denken) zijn ze leuk. Vandaag laat ik jullie mijn vier All Time Favourite kleurtjes zien.



E.L.F - Mint Cream
Ik hou erg van mintkleurige dingen. Kleding, accessoires en ook nagellak vind ik leuk in deze kleur. Deze kleur is van E.L.F, en sinds ik het heb gewonnen heb ik het al meerdere keren gedragen. Makkelijk aan te brengen en blijft ook erg goed zitten. Voor de prijs (€1) hoef je het al helemaal niet te laten. I just love it.

Trind Caring Color - CC138
Koraal is ook een favoriet kleurtje van me. Op deze foto komt de kleur niet goed uit. Hij is in het echt dus veel rozer en feller. Trind is ook een heel fijn merk, met prachtige kleurtjes nagellak. Lakt prima en blijft ook redelijk lang zitten.

Gosh - Flamingo
Ik heb geen idee of dit lakje nog in het assortiment van Gosh zit. Ik heb het al heel lang geleden gekocht. Toen was het ook een favoriet van me, waarna ik het een hele tijd liet verstoffen. Tot ik laatst op zoek was naar een leuk roze kleurtje. Die vond ik in deze Flamingo. Ik ben er weer helemaal verliefd op.

China Glaze - Ruby Pumps
Ik heb hier nog helemaal geen review van gemaakt kom ik net achter. Dit kleurtje is heel erg kerstproof, maar ik draag het lekker tegen de regels in het hele jaar door. Sinds ik China Glaze voor het eerst geprobeerd heb, zou ik eigenlijk niks anders meer willen. De prijs houdt me toch wat tegen. In ieder geval vind ik dit kleurtje heel leuk! De lak blijft ook prima een tijd zitten. Perfect.

Zoals je ziet zijn het allemaal vrolijke kleurtjes. Ik hou niet erg van sombere kleurtjes op mijn nagels.

Wat zijn jouw favorieten?







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage