8/19/2012

Bella Italia | Shoplog

Op vakantie koop ik natuurlijk altijd wel iets. Ik ben tenslotte drie weken in een prachtig land geweest, met ook een aantal winkels die je in Nederland niet hebt. Denk aan bijvoorbeeld de KIKO. Ik moet zeggen dat ik me ontzettend heb ingehouden. Dat ik me heb ingehouden betekent niet dat ik het niet wil laten zien, want de dingen die ik gekocht heb vind ik wel ontzettend leuk.


Ik begin met de dingetjes die ik bij KIKO heb gekocht. Ik had al twee jaar eerder dingen van dit geweldige make-up merk gekocht. Ik heb nu in totaal een stuk of 12 nagellakjes van dit merk. Daarom heb ik me ook erg ingehouden. Het assortiment is voor een groot deel nog hetzelfde als twee jaar geleden, dus een aantal lakjes heb ik al. Ik hield het bij een mooie gele nagellak en twee lipsticks. Een matte '286' en een creamy '389'. Ik weet de prijzen eerlijk gezegd niet meer, dus die kan ik niet vermelden.

Ik roep denk ik al bijna een jaar dat ik een nieuwe tas nodig heb. Ik ben niet zo'n tassenkoper, omdat ik het vaak zo duur vind! Mijn vorige tas was echter helemaal versleten. Ik ben zelfs een keer mijn telefoon kwijtgeraakt, die buiten de voering terecht was gekomen. Toen ik bij de Bata in Siena deze tas zag, en vooral ook het kleine prijskaartje, nam ik hem direct mee. Eindelijk een nieuwe tas!
Tas  - €19.95 - Bata.


Ik vind het heel leuk om in de zomer een volle arm te krijgen. Vol met armbandjes uit verschillende steden. Dit is me toch wel redelijk gelukt moet ik zeggen. Het rode armbandje heb ik aan het strand gekocht, het bandje daarnaast en het zwarte bandje met bolletjes in Trento op de markt, het leren armbandje op het eiland Giglio, en het meest rechter bandje heb ik tijdens mijn Post Project van Marjolein gekregen. Die draag ik ook al een hele tijd. Ik vind het leuk staan zo bij elkaar. Lekker niet-matchend.

Cameraketting! Deze vind ik écht heel leuk. Ik heb hem gekocht bij een winkeltje in Siena, waarvan ik de naam vergeten ben. De prijs weet ik ook niet meer, dus ik ben een goede informatiebron. Het komt erop neer dat deze ketting gewoon heel leuk is, er hangt een camera aan en in de lens zitten een aantal glittersteentjes.


Ik zag dit shirt bij de Mango, en hij was in de aanbieding. O MY GOD. Ik hou echt van Zebra print. Ik heb zelfs een Zebra foto/schilderij van de IKEA op mijn kamer. Dit shirt is asymetrisch, en dat vind ik écht heel erg leuk.
Shirt - €9,95 - MANGO

Wat is jouw favoriet uit dit rijtje?









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage