8/25/2012

Catrice Cucuba nagellak - Salsa Cubana


Vorige week vrijdag kreeg ik een mailtje binnen in mijn inbox van Kruidvat, waarin stond dat je met je extravoordeelkaart Catrice lakjes kon kopen voor €2,- in plaats van de volle (nieuwe) prijs van €2,69. Nou, dat wilde ik wel! Ik had de nieuwe kleurtjes nog niet heel goed bekeken, dus ik was erg benieuwd. Maar daar aangekomen viel het me toch wat tegen hoor. Ik kwam in ieder geval geen kleurtjes tegen waarvan ik dacht: die moet ik hebben! Wel viel mijn oog op de nieuwe LE van Catrice, de Cucuba collectie. En daar zag ik wel wat leuke lakjes tussen staan! Toch nam ik maar één kleurtje mee, Salsa Cubana. Dit is een super fris koraalkleurig lakje, perfect voor tijdens dit lekkere weer (tenminste, nu ik dit schrijf is het nog lekker weer).






Ik moet zeggen dat dit weer een fijne nagellak is van Catrice. De substantie is niet te dik en te dun, hij glijdt makkelijk over mijn nagels heen. Wel had ik soms wat last van niet dekkende plekjes, waardoor ik nog een laag zou moeten aanbrengen. Nou ben ik lui en breng ik eigenlijk nooit meer dan twee laagjes nagellak aan, dus dan loop je daar met die kale plekken. Ik denk dat als je wat kortere nagels hebt dan ik, dat je er dan minder last van hebt.



Zoals ik zei is er niet heel veel mis met de nagellak behalve de kale plekjes, maar het kwastje - grmbl. Daar kan ik echt niet mee omgaan! Ik vind het kwastje veel te dik, ik lak steeds náást mijn nagel in plaats van erop. Nee, van mij mag het kwastje wel weer wat dunner.


Al met al vind ik dit wel weer een aanwist voor mijn nagellakstash, want zo'n leuke koraalkleur had ik nog niet! Hij lakt fijn, maar bij mij had hij drie laagjes nodig om te dekken. En dat kwastje - tsja. Daar zal ik het maar niet meer over hebben.

De Catrice Cucuba collectie is nog te koop bij de Kruidvat op dit moment. Dit lakje kostte - net zoals de nagellakken die in het vaste assortiment zitten - €2,69.








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage