8/13/2012

Catrice Defining Blush in Love & Peach

Voorheen gebruikte ik het vrijwel nooit, maar nu ben ik al een aantal maanden een verwoed blush-gebruiker.  Ik kijk ook veel vaker naar blushes in het make-upschap dan eerst, op zoek naar weer een mooie kleur die ik nog niet had. Aangezien Catrice hun assortiment pas weer heeft veranderd, ging ik kijken of ze nog mooie nieuwe blushes hadden. En ja hoor: daar zag ik ineens deze mono-blush, iets wat eerst nog niet in de schappen lag! Het is de Defining Blush in Love & Peach, zoals de naam al zegt een prachtige matte, peachy kleur.

De verpakking is zoals we van Catrice gewend zijn, lekker strak. Een mooi doorzichtig doosje met een kliksysteem. I like! In de blush zelf zit ook een leuk lijnenpatroon. Dat fleurt de blush toch weer een beetje op. Wel had Kruidvat weer een ontzettend lange sliert plakband rondom de blush geplakt, waardoor de helft van het etiket eraf lag + mijn blush nu onder de plakband resten zit. Wanneer snapt Kruidvat het nou eens?






De blush voelt bij het swatchen lekker zacht aan. Ook kruimelt hij niet, groot pluspunt! Er komt geen extreem pigment vanaf, maar eerlijk gezegd zoek ik dat ook niet in een blush. Als ik hem aanbreng op mijn wangen lijkt het gelukkig niet alsof ik net tien kilometer heb hardgelopen, maar alsof ik even kort in de winterse buitenlucht heb gelopen. Ik krijg er een heel mooi kleurtje van!


Mijn neus is een beetje erg verbrand, vandaar die dikke toeter voor op mijn gezicht, haha!

Ook dit vind ik weer een erg mooi product van Catrice. De blush is zacht, niet te gepigmenteerd en hij geeft me een mooie frisse teint. Meer zoek ik niet in een blush!

De Catrice Defining Blush kost €3,49 en is te koop bij o.a. Kruidvat.
Heb jij al iets uit het nieuwe assortiment van Catrice geprobeerd? En zo ja, wat vond je ervan?








 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage