8/03/2012

EOTD | Yellow Bomb.

Sleek blijft, naast Inglot, mijn favoriete oogschaduwmerk. Ik moet zeggen dat ik ook niet veel meer dan deze twee merken heb. Ik heb vier Sleek palettes, waarmee ik eindeloos kan combineren. Vandaag ging ik voor bruin in combinatie met geel en paars. Ik vind hem zelf goed gelukt!




In mijn binnenste ooghoek gebruikte ik de lichte kleur uit het 'Oh So Special' palette, over mijn ooglid een naturel bruine kleur uit ditzelfde palette, samen met de gele en oranje kleur uit het 'Sunset' palette. In mijn buitenste ooghoeken en mijn crease de donkerpaarse kleur uit het 'Oh So Special' palette en onder mijn oog ook geel. Verder bracht ik een dun lijntje op met zwart kKohl potlood en natuurlijk mascara.



Ik vind deze ooglook zelf erg geslaagd! Hij is lekker aanwezig, maar niet té. Ik vind de gele kleur in combinatie met bruin een heel mooi effect geven.

Wat vind jij van deze look? 


(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage