8/04/2012

Favorieten van de H&M Herfstcollectie

Je denkt nu vast nadat je de titel gelezen hebt: Floor, waar ben je mee bezig?! Tsja. Ik zag de nieuwe herfstcatalogus van H&M en toen kwijlde ik bijna mijn hele schoot onder, zoveel leuks zag ik. En ik weet het, het is midden in de zomer. Maar stiekem verlang ik er nu al weer naar om leuke herfstkleren te kopen!
Ik ga jullie vandaag mijn favorieten uit de collectie laten zien. Gewoon, omdat ik dat leuk vind. En geloof me: ik heb echt heel veel dingen gevonden die echt tof zijn. Vooral wijnrood en koraal komen terug deze herfst, en dat zie je ook duidelijk terug op H&M.com .


1. Trui - €19,95 
2. Blazer - €39,95
3. Gilet - €29,95
4. Tas - €39,95
5. Legging - 19,95
6. Vest - €19,95
7. Jack - €39,95

Heb jij de herfstcollectie al bekeken? En zo ja, wat zijn jouw favorieten?






 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage