8/30/2012

Garnier Nordic Essentials dagcrème



Laatst kreeg ik een mailtje van Nelly.com in mijn inbox: dat ik al zo lang niet besteld had, en dat ze me daarom een code ter waarde van 8 euro gaven. Maar ja, wat bestel je nou voor 8 euro op zo'n (vaak dure) fashion webshop als Nelly? Nou, dagcrème! Ik kwam op het idee door Fleur, die tweette dat ze een dagcrème besteld had voor net iets minder dan 8 euro. Nou, dan bestel ik hem ook maar, dacht ik. Benieuwd naar wat ik van deze Garnier Nordic Essentials Dry Skin vind? Lees dan verder.

Ik moet zeggen dat ik de verpakking wel leuk vind. Roze en simpel! Dat ik er met mijn vingers in moet, moet dan maar. Maar wat ik wel ontzettend jammer vind, is dat gevoel van het potje als ik het in mijn handen heb. Zo veel... plastic! Het is gewoon ontzettend licht en voelt daarom nogal goedkoop aan. Ook is het een ander potje dan op het plaatje van Nelly.com, wat ik een beetje raar vind. Je krijgt helemaal niet het product wat het plaatje belooft! Op het doosje waar de crème inzat, stond trouwens alleen maar tekst in het Kroatisch, Duits en nog iets. Heel handig allemaal, not.




Dan maar over de crème zelf. Deze is gewoon wit, en niet te dik en niet te dun. Nou is deze crème voor de droge huid, dus zou hij lekker moeten moisturizen. Mijn huid heeft gelukkig vrij weinig problemen, maar een beetje voeding kan hij altijd wel gebruiken.
Op de site van Nelly.com staat dat deze crème is verrijkt met rozenwater, shea butter en vitamine E, wat de huid zou moeten kalmeren, beschermen en verzorgen. Nou weet ik dat 'verrijkt' meerdere dingen kan betekenen, maar ik kan wel duidelijk ruiken dat er iets van rozen in de crème zit. Normaal hou ik niet erg van de geur van rozen, maar gelukkig ruikt het niet te sterk.
De crème smeert lekker uit, en trekt voor mijn gevoel snel in. Gelijk na het opsmeren heeft mijn huid al een gevoed gevoel! Mijn huid voelt lekker zacht, en niet vet.



De verpakking mag dan minder zijn, ik vind de crème zelf heel fijn in gebruik! Precies de goede substantie, trekt snel in en geeft mijn huid een gevoed gevoel. Ik heb nog niet veel dagcrèmese getest, maar dit vind ik wel een van de fijnste.

De Garnier Nordic Essentials Dry Skin is voor €7,95 te koop bij Nelly.com.








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage