8/06/2012

Gehyped op LookBook!

Sinds een klein tijdje ben ik ook lid van deze huge fashion community: LookBook. Deze site staat vol met outfits die worden geplaatst door jongeren over de hele wereld. Het heeft erg lang geduurd voordat ik een account aanmaakte, maar ik ging toch overstag door alle mooie outfits die ik zag. Die waren het waard om gehyped te worden! Het leek me een leuk idee als ik wat van mijn favoriete outfits van de afgelopen maand(en) laat zien die ik daar heb gespot.


Zelf ben ik niet heel erg van de romantische kleding, maar de outfit die Emmi heeft samengesteld vind ik toch wel heel erg gaaf hoor. Het is erg simpel met alleen een rokje, tanktop en sneakers, maar de zonnebril en haarband maken het geheel toch af. De kleurencombinatie vind ik ook perfect, met het wit, lichtroze en mint.


Ashlei heeft niet alleen een hele gave kledingstijl, ze maakt ook hele mooie foto's! Dat maakt haar outfits ook meteen een stuk aantrekkelijker. Deze outfit vind ik erg gaaf door de tribal print, spijkerjasje en statement necklace. Ook de ringen die ze draagt vind ik heel leuk. Lekker stoer, daar hou ik wel van!


En ja, nog een van Ashlei, maar deze moet er gewoon bij! Zij is denk ik op dit moment een van mijn favoriete LookBookers. Ik vind alles tof aan deze outfit: het jasje, de laarzen, de franjes... helemaal mij.


Rood is een van mijn lievelingskleuren. Daarom vind ik de jumpsuit van Anouska uit Dublin ook zo tof! Verder heeft ze hem gecombineerd met alleen maar zwart, wat de jumpsuit er echt uit laat springen. Zo zou ik hem denk ik ook combineren.


Tot slot nog iets roods: het jurkje van Maddy, gecombineerd met de spijkerblouse en het rugzakje vind ik ook super gaaf! Lekker nonchalant en zomers. Met wat armcandy en een zonnebril is Maddy helemaal good to go!


Heb jij een LookBook account? En zo ja, wat voor outfits spreken jou aan?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage