8/24/2012

Outfit | Zebra!

Twee dagen geleden in mijn Shoplog zag je dit shirt al voorbij komen. Het geweldige shirt met Zebra print. Ik ben er sinds ik het kocht een paar weken geleden zó verliefd op! Samen met mijn High-Waisted shorts van Monki werd dit een simpele, maar toch leuke outfit.

Dit shortje heb ik op vakantie heel vaak aangehad. Ik vind dat hij elke outfit wel oké maakt. Omdat hij hoog is, is het heel leuk om er shirts in te stoppen. Het is gewoon een normale spijkerbroek kleur, en dat vind ik juist leuk.

Mijn gevlochten riempje draag ik ook veel. Soms geeft het een outfit nét dat beetje extra. Mijn lekker afgelopen slippers van Ipanema lopen heel relaxed, en als ik thuis ben of niet ver ga lopen op een dag zijn die aan mijn voeten te vinden.

Shirt - MANGO
Shorts - Monki
Slippers - Ipanema
Riempje - Pieces
Armbandjes - Italië

Wat vind jij van deze outfit? 








 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage