8/20/2012

Outfits - On Holiday!



Burgundy t-shirt - H&M
Bolhoedje - H&M
Ketting - H&M
Shorts - H&M
Sandaaltjes - H&M

In deze outfitpost niet één, maar twee outfits! Op vakantie heb ik wat nieuwe kleren gekocht zoals jullie in de shoplog van een aantal dagen geleden konden zien. Ik kwam erachter dat je deze heel leuk kunt combineren met elkaar. In de outfit hierboven heb ik mijn burgundy t-shirt gecombineerd met mijn lichtbeige shortje en bolhoedje. Met nog een ketting en sandaaltjes erbij, maakt het zich tot een festivalachtige outfit. Een beetje nonchalant, maar ook een beetje chic! Alle kleren die ik in deze outfit draag, komen van de H&M. Addicted, much?


Ring - New Yorker
Spijkerblouse - H&M
Shorts - H&M
T-shirt - H&M

Misschien wel een van de aankopen waar ik het meest blij mee ben: mijn lichte spijkerblouse van de H&M! Je kan hem op zichzelf dragen, over een shirtje zoals ik hier heb gedaan, als jas... Je kan er heel veel kanten mee op, en dat vind ik er zo leuk aan. In deze outfit zie je weer hetzelfde shortje (ja, dit is ook zeker een van mijn favorieten), het t-shirt wat ik inmiddels al in drie kleuren heb, en de ontzettend gave ring van de New Yorker.

Wat draag jij meestal als je op vakantie bent?

Foto's gemaakt door mijn broertje Marnix








 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage