8/10/2012

Random details of my room.

Tijdens een moment van verveling ging ik random foto's in mijn kamer maken. Toen ik klaar was bedacht ik me ineens dat het misschien wel leuk was om er een blogpost over te maken. Allemaal dingen uit mijn kamer met een kort verhaaltje erbij. Lees if you like!


Laatst heb ik mijn uitpuilende tijdschriftenbak opgeruimd. Ik bewaarde alleen de nog niet uit elkaar gescheurde tijdschriften, vooral de Elle. Deze heb ik op een mooie plek in mijn kamer neergelegd, zodat ik er sneller nog een keer in kijk.


Een eendje, mijn melktandendoosje en een hele mooie schelp. De schelp heb ik een keer gekregen van mijn oma. Op de een of andere manier kan ik hem niet weggooien, omdat ik het idee heb dat hij geluk brengt.


Mijn tante is een creatieve dichteres. Voor mijn zestiende verjaardag maakte ze een kistje met hierbij een verhaaltje. In elk vakje zit een 'droom' van mijn leven, zoals liefde, rijkdom en schoonheid. Ik vind het een heel leuk en origineel kado!


Mijn heerlijk oude cd-speler en radio. En jawel, er passen zelfs nog bandjes in! Tijd voor een nieuwe, wat ik ook weer zonde vind omdat deze het nog prima doet.


Eend, Eend, Koe.


Een zebra schilderij waar ik heel erg fan van ben! Ik had hem al een tijdje op het oog, maar na mijn verjaardag vorig jaar kocht ik hem dan eindelijk. Hij komt van de Ikea.


Mijn nagellak-stash, met erboven een foto van mij met mijn zusje, een oude trouwfoto van opa en oma en een zwaar geïmproviseerd 'Don't worry be happy'. O, en een stukje dwarsfluit.


Een borduursel die ik bij mijn geboorte heb gekregen. Die kan ik natuurlijk ook niet weggooien.


De Grey's Anatomy boxen die ik van Soesja mocht lenen. Ik heb er veel plezier van gehad in de auto van en naar Italië!


Oke, dit is echt de meest erge en beschamende foto ooit. Ik ging met mijn nichtje Janneke naar de TT nacht in Assen, en hier werd een foto van ons gemaakt met een Fisheye lens. Het was promotie voor een bedrijf die ons erop wees dat we niet met drank in het verkeer moesten gaan.

Ik hoop dat jullie dit random artikeltje een beetje konden waarderen. Ik ben trouwens weer terug van vakantie! Deze week komen er waarschijnlijk wel foto's en een shoplogje online.






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage