8/12/2012

Rituals | Sunrise Scrub


Laatst vertelde ik jullie in een filmpje dat ik Scrub uit luiheid verwaarloos. That's true. Maar lekker vind ik het wel. Bovendien is het in de zomer goed voor je huid. Je krijgt er een mooi, glad huidje van en bovendien blijft op die manier het bruine kleurtje langer zitten. Ik test deze Sunrise Scrub van Rituals voor jullie.
Sunrise vind ik toepasselijk voor de zomer. De zon hoort veel te schijnen, en dat begint natuurlijk goed tijdens een mooie zonsopgang. Het oranje kleurtje van de verpakking vind ik leuk.
De scrub bevat 150 ml.


De hoofdbestanddelen van deze scrub zijn zoete sinnaasappel en ceder. De verdere ingrediënten zijn: AQUA/VATTEN, POLYETYLEN, GLYCERIN, GLYCERYLSTEARAT, DINATRIUM COCOAMFODIACETAT, CETEARYLALKOHOL, PARFYM/DOFT, PEG-100 STEARAT, HYDROXIETYLCELLULOSA, NATRIUM LAURET SULFAT, STEARINSYRA, LAURYLGLUKOSID, FENOXIETANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, METYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, CITRONSYRA, LINALOOL, LIMONEN, HEXYLCINNAMAL, CITRONELLOL.

De geur van de sinnaasappel komt vrij duidelijk terug, maar had van mij nog wel iets meer gemogen. De geur is pittig en blijft lang hangen op de huid/ Ik vind de geur best lekker, maar hij had van mij wel iets zoeter gemogen.


De substantie van deze scrub is wit. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het oranje zou zijn, maar niets is minder waar. De scrub heeft fijne korrels. Geen dikke, harde korreltjes die zeer doen op de huid. Ik vind de scrub fijn, omdat hij mild is, maar toch goed werkt.

De scrub is volgens Rituals zelf een combinatie van een scrub en een douchecrème. Zelf ben ik hier niet zo'n fan van. Na het scrubben zit mijn huid vol korreltjes, die ik graag nog even met een douchegel wil wegspoelen.

Deze scrub kost €9,50 voor 150 ml.

Dus... De scrub doet goed zijn werk. Hij laat mijn huid zacht worden en verwijdert goed de dode huidcellen en schilfertjes. De geur vind ik lekker, maar is toch niet helemaal mijn smaak. De scrub heeft wel een redelijke prijs vind ik, maar neigt wel naar de dure kant. Al met al raad ik deze scrub zeer aan.






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage