8/16/2012

Shoplog - H&M, New Yorker, Vero Moda

Ik kan er niks aan doen, maar op vakantie shop ik nou eenmaal veel. Ineens had ik heel veel geld (soms gebeurt dat) en ik ben dus erg losgegaan. Ik heb het een beetje stilgehouden, maar de afgelopen twee weken was ik op vakantie in Beekbergen, op de Veluwe. Omdat het een beetje in het midden ligt kun je zowat overal heen! Zo ging ik naar Apeldoorn (ze hebben daar een leuk centrum!), maar ook naar Arnhem. En zo shopaholic als ik ben, had ik voor mijn vakantie ook nog een kleine bestelling gedaan bij H&M. In deze shoplog zie je vooral kleding, afkomstig van de afgelopen twee weken!

Zie hier mijn twee nieuwe blousejes. Allebei totaal verschillend! De linkse is een lichte spijkerblouse van de H&M. Deze wilde ik al erg lang, en ik had geluk: in de winkel hing er nog maar één in mijn maat! Je kunt hem dressy combineren door hem helemaal dicht te knopen, maar ik draag hem het liefst met een paar knoopjes los.
Rechts zie je een oudroze, doorzichtige blouse van de Vero Moda. In de eerste instantie vond ik hem helemaal niks, maar toen ik hem aanhad stond hij toch wel heel erg leuk! Met een huidskleurige bh eronder kan hij nog net, maar ik denk dat ik er toch een hemdje onder zou dragen.
Allebei de blousejes kostten €19,95.



Dan twee broeken! Zoals jullie weten ben ik gek van shortjes, en met gebrek aan shortjes op vakantie (het zou tenslotte slecht weer worden) moest ik er wel eentje kopen ;) Hij komt van de H&M, en ik heb hem stiekem ook al in het blauw. Hij zit erg lekker omdat de pijpen wat wijder zijn, en hij is weer lekker high-wasted. Het riempje zat erbij!
Ik hou echt van mijn zwarte broek van de H&M, ik woon er praktisch in. Maar één goede broek is niet genoeg... daarom moest er nog een fijne spijkerbroek komen. In de eerste instantie ging ik voor een lichte, maar aangezien het herfstseizoen weer is aangebroken was die nauwelijks te vinden. Dan maar een donkere. Hij is lekker stretchy en zit daarom heerlijk. Ook kocht ik nog de riem die je op de foto ziet bij H&M. Een basic, bruine riem. Altijd handig!
Het shortje kostte in de sale €4,95, de broek €29,95 en de riem €14,95.







Nee, dit zijn niet zomaar crazy ass foto's hoor. Ik maakte deze foto's om mijn gekochte hoedje te showen! Ik draag normaal echt nooit hoedjes, maar ik wilde al wel tijden een bolhoed. En dan niet zo'n echte hoed die Engelsmannen dragen, maar een wat meer vrouwelijkere. Ik vond er een - hoe kan het ook anders - bij H&M. Die winkel weet gewoon wat ik wil!
Dit bolhoedje kostte €9,95.

Dan een shirtje wat ik nu inmiddels al in drie kleuren heb - oh my God. Ik kocht eerder al een mintgroene en een witte, en om de serie compleet te maken heb ik nu ook de zwarte versie in de sale gekocht. Ik ben echt erg. Maar ik kan er niks aan doen, want deze shirtjes zijn super fijn! 
Dit shirtje kostte €5,95 in de sale.


Jep, nog een shirtje, van de H&M natuurlijk. Dit maal in een bordeauxrode kleur! Bordeauxrood, of wijnrood, komt weer in deze herfst, dus ik ben alvast goed voorbereid. Het is gewoon een lekker oversized, basic shirt. Leuk voor onder mijn camel blazer!
Dit shirtje kostte €9,95.

Het enige sieraad wat ik heb gekocht dit keer is deze ring. Ik vind hem zoooo gaaf. Deze ring heeft best of both sides: hij is goud (mijn lievelingskleur voor sieraden) én mintkleurig! De ring past precies, dat heb ik nog nooit eerder gehad. En hij komt van New Yorker, wie had dat gedacht?
Deze ring kostte ongeveer €3,- .

De laatste twee dingetjes behoren nog tot de make-up. Ik koop eigenlijk nooit meer oogschaduw en dergelijke, maar nieuwe kleuren die behoren tot mijn favoriete make-up - lipstick en blush bijvoorbeeld - mogen altijd mee. Ik kocht dus deze blush van Catrice, waar jullie hier al een review over kunnen lezen. Ook kocht ik mijn favoriete vloeibare eyeliner van NYC opnieuw. Deze heeft tenminste een normaal kwastje. Ik vind niet vaak meer goedkope eyeliners zonder die rare felt tips!
De eyeliner kostte ongeveer €3,- en de blush €3,49.

Wat heb jij allemaal geshopt deze zomer?

  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage