8/17/2012

Tag | 10 t/m 1

Ik ben dol op tags, en toen ik deze tag zag bij Danique kon ik niet wachten om hem over te nemen. Bij de eerste vraag moeten er 10 dingen als antwoord zijn, bij de tweede vraag 9 en ga zo maar door. Deze tag  is lekker persoonlijk, dus op deze manier kunnen jullie weer wat meer over mij te weten komen!
10 dingen over mij
16 jaar | Ik wil heel graag iets met journalistiek doen | Ik ben sinds kort verslaafd aan Grey's Anatomy | Ik speel dwarsfluit | Ik heb een zusje, Suzanne, waar ik heel goed mee op kan schieten | Ik houd al sinds 10 jaar een dagboek bij | Mijn kamer is altijd opgeruimd | Ik bewaar altijd toegangskaartjes | Ik heb een rare, droge soort humor | Ik spaar voor een eigen laptop.

9 dingen die ik leuk vind
Bloggen | Make-up | Films kijken | Chillen | Bakken | Geld uitgeven | Grey's Anatomy | Buiten zijn | Droge humor.

8 dingen die ik niet leuk vind
Slecht weer | Hatende mensen | Vooroordelen | Blut zijn | Me kut voelen | Tot heel laat moeten werken | Volle bussen | Dikke boeken.

7 plekken waar ik graag ben
My room | Op de bank | Groningen | At the beach | Thuis bij Floor | Italië | In onze tuin.

6 manieren om mijn hart te winnen
Accepteren | Verrassen | Verwennen | Grappig doen | Gezellig zijn | Lief zijn.


5 plekken waar ik nog heen wil
Londen | Zweden | Indonesië | Griekenland | New York.

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
Mijn familie | Floor | Blogvrienden | Katten.



3 van mijn lievelingsliedjes
Foster the people - Call it what you want
Will and the people - Salamander
Ed Sheeran - The City

2 wensen
Be Happy | Be Healthy.

1 laatste woord
Enjoy!!!








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage