9/27/2012

5 nagellakjes voor de herfst!


In de zomer draag ik nagenoeg alleen maar felle kleuren: oceaanblauw, felrood en koraalroze zijn dan altijd van de partij. Maar nu het weer guurder en kouder wordt, draag ik het liefst weer donkere kleuren nagellak. En stiekem kijk ik daar altijd erg naar uit, want mijn stash heeft ook een paar mooie donkere herfsttinten in petto! Misschien is het toeval, maar de vijf lakjes die ik uitgekozen heb zijn allemaal van Catrice. Kijken jullie mee met mijn favoriete nagellakjes voor de herfst?
TAUPE

De eerste favoriete tint is zonder twijfel taupe. Deze kleur was vorig jaar al heel erg in, en volgens mij kan hij elk jaar weer. Dit lakje is 'From Dusk to Dawn', van Catrice dus. Als het herfst wordt trek ik deze altijd als eerste uit de kast!

LEGERGROEN

Legergroen is niet alleen een trend in fashionwereld dit najaar, maar wat mij betreft geldt dit ook zeker voor nagellak! 'Sir! Yes Sir!' kocht ik vorig jaar en ik ben er nog steeds gek op. Een lekker stoer lakje.

PAARS

Paars kan eigenlijk in elke tijd van het jaar, maar in het najaar is dit mijn favoriete paarse kleur! 'Purplelized' is een paarse lak met zilveren shimmers, met hier en daar een scheutje holografische glitter. 

MOSGROEN

In de herfst is mosgroen ook een van mijn favoriete kleuren. Catrice heeft van 'Run Forest Run!' inmiddels al twee verschillende tinten uitgebracht, waarvan ik de eerste versie heb bemachtigd. Een volledig creamy lakje, precies waar ik zo van hou.

BLAUW / PAARS / GLITTER

Dit lakje is een beetje ondefineerbaar. Stiekem is het niet eens een 'echte' nagellak, maar een topcoat. Dit is 'Return of Space Cowboys' uit de Million Styles LE. Hier heb ik hem over een zwarte lak van Diamond Cosmetics aangebracht. Het resultaat: glitter everywhere!

Dit waren mijn favoriete lakjes voor deze herfst. Eigenlijk mist er nog een bordeauxrode tint, maar die heb ik helaas nog niet. Dat wordt dus mooi mijn nieuwe nagellakmissie!

Wat is / zijn jouw favoriete herfstnagellakjes?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage